Fleire enn meg som slit med å reservere sete på *A-turar om dagen? På classic.sas.no står det at eg skal gå til den svenske sida, men når eg trykker på lenka og leitar meg fram til bookingen so er seteval "gråa ut".
Er usikker på dette, men det går som regel å velge sete om du legger inn booking referansen hos det selskapet du skal fly med og velge "manage booking"
Har gjort detta på SQ,OZ och LX egna sidor med booking ref man får från sas och tallin. Vid en TK bokning så fick jag i tillägg till vanliga ref nr TKs egna så jag kunde gå in och kolla den.
Hei, Familie på 4 skal på tur (to voksne og to snart to-åringer (infants under turen)). Planen er å nå Australia, New Zealand og et par øyer i Stillehavet. Samboer mener flyturen blir for lang for de minste og ønsker at vi stopper i feks Singapore. Tanken min er da t/r SIN med CT, og separat bestilling SIN- MEL/BNE-SIN. Hadde kanskje likt å stoppe et annet sted på returen, men ønsker i utgangspunktet ikke returnere fra samme by. Det går jo med en del poeng å dele opp turen... er det noen som sitter med ideer om andre routinger eller tanker?
Jeg tenker at du skal argumentere på 2 fronter. 2 åringer har vesentlig bedre sovehjerte en voksne. Og det blir vesentlig dyrere å organisere to bestillinger. 3 argument er faktisk at det blir tøffere for ungene å fly turistklasse mellom Australia og Stillhavsøyer og Auckland ( som jeg regner med at dere vil ha som egen betalt booking) en det er å sove spise og leke seg igjennom 12 timer ombord SQ biz. Forutsetter at du har CT og poeng nok til å fly med denne, nesten hele veien. Jeg ville heller fløyet MEL/SYD/AKL med 24timers stopp / eller så nært som mulig i Singapore og tatt inn på et familievennlig badehotell i den byen begge veier. Dere flyr " selvfølgelig" i biz og der sover ungene utmerket. Det er forøvrig en god del rapporter og tråder om det å reise med barn å forum, så les litt. Og helt klart andre en jeg som har mer praktisk erfaring med langreiser og barn.
Har booka tre billetter med beste pris og 1 på beste tilgjengeligheit til MIA. Har C på alle på utreise og Plus direkte til OSL på retur. Korleis er det å endre eit eller to av setene til C på retur. Går det eller må alle endres når det er samme booking?
Alle passasjerer på samme booking må reise i samme klasse. Det som kan være mulig er å splitte bookingen.
Ser at NH flyr 77W på PEK-HND i september. Er denne med F-kabin, og er det noen som kjenner triksene for eventuelt å sikre seg et sete der hvis resten av turen er i F? Slik ser setekartet ut, der det kan virke som om rad 1 og 2 skiller seg noe fra resten av oppsettet:
Har idag Osl-Cph-Sin-Han i C med SQ 2 nov,men sitter og tenker på siden jeg har endel poeng om og få prøvd ut First på utreise Har dere noen forslag til det for meg til oss to?må være til Hanoi. Hjemreise har vi Bkk-Osl.. Så kom med forslag som gir oss en god opplevelse på 1 kl.. Når er det lufthansa legger ut sine 1 kl igjen?
LH legg ut to veker før. Kan vere råd å få SQ via LHR eller ANA, TG eller Asiana. Er ikkje trygg på kvar dei tre siste har F-kabinar.
Vi er 5 i familien og vi mangler alle en «leg» med poeng etter sommerens flygninger. Fligthen var med SAS, CPH-BGO 10. juli. Må jeg virkelig klikke inn alle hver på den tåpelige «etterregistrering siden» hver for seg eller kan jeg ringe til sas å få hjelp?
Eg ga opp når eg bladde meg gjennom 6 sida, så her kjem eit spørsmål som er besvart tidligere: Bonusbilletter med SK, beste pris: Har forstått no at ein ikkje kan ha ulike klasser på ulike personer på samme booking. Kan SK splitte opp ein booking? Har eg forstått det korrekt at SK ikkje kan slå saman to enkelt bookinger, døme OSL-MIA//MIA-OSL? Men dei kan legge til ein retur om eg har bestilt ein-vegs?
Ja, de kan splitte bookinger. Nei, de kan ikke slå sammen bookinger. Ja, de kan legge til retur så du bare betaler 100% til slutt.
Kan en bonusbillett OSL-ZRH-GRU endres til BOG-LIM for å slippe nye servicegebyr?. Eller må det bestilles en helt ny billett?
Driver å følger med på slipp av pluss og Biz billetter hos SAS om dagen, og slik det ser ut for meg så slipper SAS 2/4/4 seter 330 dager før, så er det ny vurdering ca 120 dager før, og oftere slipp av C på utreise en heim, og ofte mange plus billetter. Dette er gammelt nytt for meg Men, dette er nytt for meg: I tillegg ser det ut til at det kan dukke opp nye billetter 60 dager før. Har funnet nye billetter til MIA, IAD og ORD i C. LAX er mangelvare Er dette tilfelle eller kun tilfeldig? Også legges det også ut billetter tettere opp til avreise