Heller ikke gull- (eller diamant) mailen kan slå de sammen. Men de, rent teknisk, kansellerer hjemreisen og legger så disse inn på utreisen så det blir en t/r. Det er en mulighet for at de kansellerte setene på utreisen ikke kommer tilbake. Da har du / SAS et problem ..
Har to billetter til USA med SAS, Bonus Bonusbillett beste pris i biz; med ein vaksen og eit born. Er det greit å endre frå born til voksen? (Såklart med ny poengpris)
Er det noen som har tips til Star Alliance-ruter mellom Bergen og Santiago (SCL) som trolig har ledig bonusbilletter med utreise i februar og hjemreise i mai? Planlegger å spandere CT og noen bonuspoeng på svigermor.
Det ser ut til å være masse ledig, men det er jo en drøy tur. 44 timer var det raskeste jeg fant. Edit: Ser at det var inkludert 12 timer layover i Oslo. Med en overnatting på Gardermoen blir det ikke så ille.
Hvis disse bare vises hos Aeroplan, så er de kanskje ikke tilgjengelige for oss. SAS fant kun øko hos AC da jeg prøvde å finne en rute til Santiago for et par uker siden. Så det ble Buenos Aires for min del. Men Avianca derimot kan være løsningen. Sjekk avgang fra Madrid og Barcelona.
Det kan du absolutt ha rett i. Jeg sjekket tilgjengelighet på Awardfares og Expertflyer. TAP har vel også en del ledig til destinasjoner nær Chile.
Hvilken billettklasse er det mulig med UA? Er copa mulig og booke, eventuelt hvilken billettklasse skal jeg se etter her? Prøver og sy sammen en reise for en pers i romjulen til PTY.. finner billetter t/r fra ist, men agenten sier det ikke går og booke fra ist-osl når han ligger inn reisen siden han må booke turkish som gjennomgående billett.. erfaring her? Agentrulett eller prøve og finne en annen vei?
Ser at jeg glemte en del i mitt opprinnelige innlegg (redigert nå). Hele februar er aktuelt og cirka lengde på turen er 3 måneder. Takk for innspillene så langt!
Hei, har 3 companion billetter tilgjengelig som må bookes innen utangen av året. Beklager om dette blir feil sted å spørre. 1. Prøver å få en tur fra 22 des +/- 3 dager til varmere strøk og tilbake 2 jan +2 dager om det trengs. Har brukt united til å søke men når jeg ringer inn så finner de ikke noe (prøvde da til cancun ref bildet nedenfor) heller ikke opp mot treffene Air canada har. Jeg prøver med awardfares men den har jo ingenting etter 10 des. Dog sjekker jeg nå expert flyer som sier at det er ledige billetter så da skjønner jeg ingenting.. Noen som har tips? er åpen for alle steder det er varmt. Tar gjerne i mot om det er lov å spørre om tips til en ukes ferie i slutten av feb / starten av Mars i samme slengen
Prøv Awards & Upgrades på ExpertFlyer. Flight Availability viser tilgjengelighet for ordinære flybilletter.
Takk, awards ble litt tricky for da må man jo spesifisere flyselskap også. Men I som klasse for filtrering var noe. takk!