Tja, høstferie Østlandet kommende uke og Veslandet uka etter det, så jeg tviler sterkt på det dukker opp noe mer
Noen tips her? Skal til Manila i desember og fikk flyttet flighten til frankfurt via japan også videre med ANA for å fly med "the room". Men nå virker det som at de har flyttet flyene til London og jeg klarer ikke å finne noen billetter derfra. Er jo ikke krise å fly med det eldre oppsettet, men nå har jeg sett frem til "the room" en god stund. og det er jo en del andre selskaper som har nyere business class. prøver å se på award fares men der er det helt tomt 17 - 19 des til både Japan og direkte til Manila. Er det noen av selskapene som kanskje slipper noe nærmere som det kan være verdt å følge med på? i følge denne siden så er det null håp: https://blog.awardfares.com/ultimate-guide-to-award-release-dates/
Er det kun deg? Da ville jeg fulgt spesielt godt med på NH C/F LHR-HND, TG F LHR-BKK, samt BR C VIE/LHR/AMS/CDG/MUC-BKK/TPE. Stort sett greie muligheter videre til MNL fra BKK/TPE/TYO.
Kun meg ja, prøver å gjøre det enkelst mulig Takk for innspill og en håpefull melding om at det faktisk kan være mulig! Kan du utdype forkortelsene bittelitt? jeg er fortsatt ganske ny i gamet så kobler ikke alt. De 3 sammenhengde bokstavene forstår jeg forsovet er flyplassene. og C/Fer klasse antar jeg. Men NH? BR? TG?
Huk av på alle. Flere eksempler på flighter som ikke lar seg booke på nett hos SAS, men som likevel er tilgjengelige på telefon. Den veien du skal tror jeg det primært er LH (Lufthansa) du kan merke litt falsk tilgjengelighet på, ettersom andre programmer enn SAS har litt bedre tilgjengelighet der nå. Og så må du filtrere ut Etihad, Gulf og noen av de. Ellers tror jeg det skal være ganske likt.
Har du opplevd dette? Synes stort sett det rapporteres motsatt. Ikke glem TK, SQ og AI. Eller på godt norsk, Turkish, Singapore Airlines og Air India..
Har blitt få bookinger på meg i det siste, men mener jeg har lest noen eksempler her inne? Opplevde det selv på lørdag. Da booket jeg HAU-OSL-ZRH-NRT-MNL-BKK-ARN-OSL-HAU for en kompis, hvor ARN-OSL var med ET C. Denne var ikke å finne på SAS sine nettsider (kun United), men agenten fant den.
Air India virker ganske slitent og dårlig. da tror jeg heller jeg holder meg til ANA sin gamle C-klasse. TK er innafor så følger meg på det, det blir vel da fra Istanbul, trodde ikke det var mulig å booke med Singapore etter pandemien?
Jeg mistenker at det ikke var søkbart fordi det kom en feilmelding. Min erfaring, er feilmelding på engelsk er det søket i seg selv som feilet, tilgjengelighet er ukjent. Har skjedd utallige ganger at om jeg søker flere ganger på samme dato, så vipps, der var den! AI er nok ikke crème de la crème, men det åpner for en rekke destinasjoner som ellers er vanskelig å finne. Personlig ville jeg besøke Deli og få en dagstur til Taj Mahal, hadde den perfekte rute, men selv med 4 ledige seter for "alle" er det kun 1 sete med eurobonus. SQ er det bøtter og spann i Asia, men praktisk talt ingenting med eurobonus..
Ikke denne gangen. Forsøkte flere ganger siden jeg fant den på United, men uten hell. På Awardfares viste den også kun for United — ingen av de tre andre.
Tillater meg å dele denne jeg kom over som jeg syns var fin: https://dealspoints.com/airlines-award-seat-release-time/ Vet det er en her inne fra awardfares også men her sto det enda mer info
Når på døgnet pleier Eurobonus å åpne award seter? Er det ved midnatt, eller ei tid i løpet av morgen?