Bonushjelp!?!

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Thomas, 12. sept 2013.

  1. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,833
    Likes mottatt:
    12,082
    Bonuspoeng:
    183
    Den var bra, men interresant at den seier 328dagar før med ANA Awards til partnerar? Meinast det frå ANA sitt program til andre i *A eller har ANA endra når dei slepper til partnerar?
     
  2. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,202
    Likes mottatt:
    8,541
    Bonuspoeng:
    183
    TK veldig innafor på service og transfer-muligheter i IST. Samt veldig bra lounge samme sted hvis du flyr i C og har litt tid på hånden før du skal videre.

    Går 2 flights hver retning pr dag mellom OSL og IST, så ja: det blir transfer. Men til gjengjeld har flere her rapportert om brukbar tilgjengelighet på bonusbilletter kjøpt med SAS EBP.
     
    mariusberg89 liker dette
  3. mariusberg89

    mariusberg89 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    490
    Likes mottatt:
    158
    Bonuspoeng:
    43
    Er veldig happy med TK. flydd de flere ganger nå og digger C klassen innad i eruopa med store seter, osv.

    Fordel er også at de har rute til Manila direkte. Foreløpig har jeg dog kun klart å finne fra IST og videre med Etihad og det er vel bare å glemme så enn så lenge, litt mørkt men holder motet oppe :)
     
    tobeornot999 liker dette
  4. Anita

    Anita Aktivt Medlem

    Innlegg:
    417
    Likes mottatt:
    965
    Bonuspoeng:
    93
    Dette fikset biffen. Etter å ha prøvd både på telefon og via diamantmail har vi blitt avvist. Men med å bruke dine ord er det nå altså i boks! Ikke helt perfekt dato, men fikk i det minste nesten to uker i juli. Så tusen takk for at du deler din kunnskap!
     
    jonss, coconuts, Maggie and 6 others like this.
  5. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,830
    Likes mottatt:
    8,314
    Bonuspoeng:
    183
    Så bra! Var det diamantmailen som ordnet opp til slutt, eller kontaktskjemaet?
     
    Maggie liker dette
  6. Anita

    Anita Aktivt Medlem

    Innlegg:
    417
    Likes mottatt:
    965
    Bonuspoeng:
    93
    Diamantmailen, men de var forundret over at det ikke hadde blitt løst på telefon. SAS ringte oss også flere ganger i sommer og sa at vi ikke hadde noe annet valg enn å avbooke, heldigvis gjorde vi ikke det. Det var på den bookingen som sto på meg som ikke er diamant, og når mannen med diamant ringte inn fikk han beskjed om at bookingen kunne stå, og slik danset vi noen runder…
     
    Lars J liker dette
  7. Kristardo

    Kristardo Nytt Medlem

    Innlegg:
    15
    Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    3
    Har nettopp begynt å bruke Awardfares. Bør jeg søke leg for leg der også, som på sas.no?
     
  8. LL_Air

    LL_Air Medlem

    Innlegg:
    56
    Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    33
    Kan være greit å gjøre begge deler. Ikke alltid det er ledig hele strekket.
     
    Kristardo liker dette
  9. Oddvar1968

    Oddvar1968 Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Har bestilt BGO-SFO med EB biz utreise og Go på retur. Har lagt inn poengbud på returen med 55k poeng for oppgradering til biz. Det kommer opp at det er et "medium" bud. Noen som har erfaring med slike oppgraderingsbud, og hva som er sannsyligheten for at det går gjennom?
     
  10. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,918
    Likes mottatt:
    22,596
    Bonuspoeng:
    293
    jonss liker dette
  11. jonss

    jonss Metaprokrastinator

    Innlegg:
    328
    Likes mottatt:
    1,131
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, vi har en egen tråd for slikt.
    https://insideflyer.no/forums/threads/oppgraderinger-på-auksjon-plusgrade-com.5354/
     
  12. ccurrahee

    ccurrahee Fly sa du?

    Innlegg:
    10,177
    Likes mottatt:
    36,715
    Bonuspoeng:
    293
    Sjekk tråden det referer til.

    Om budet ditt går igjennom avhenger av mange faktorer en ikke kan kontrollere. Hvor mange andre som vil by. Hvordan kabinfaktoren er. Om SAS selv ønsker å flytte noen fremover for å fylle opp med nye pasasjerer de billigere kabinene.

    Men det kan være greit å merke seg at det kan være en trend i at det er flere som vil fram i kabinen og sove på vei hjem en ut til USA.

    For min del har de fleste low budene gått igjennom. Der det ikke gikk igjennom sist, på vei hjem fra USA var det full kabin helt fremme.
     
    tobeornot999 liker dette
  13. Oddvar1968

    Oddvar1968 Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Takker :) skal ta med meg innlegget i tråden som ble anbefalt over.
     
  14. Goodfellas

    Goodfellas Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg har bestilt bonusbilletter(*A) OSL-FRA-HND, men måtte dessverre nøye meg med Økonomi mellom OSL-FRA. For et par timer siden fikk jeg en sms om at det har blitt uført endringer. Jeg hadde opprinnelig 3 timer I FRA, men det er kuttet ned til 1 time og 55 min.

    Det er inn og ut av terminal 1 i FRA.

    Jeg har kun vært innom FRA 1 gang tidligere, sist var februar 2020 og da holdt jeg på å miste flyet pga sikkerhetskontrollen (ut av EU) tok ekstremt lang tid.
    Var ok fornøyd med 3 timer, men nå begynner jeg å lure på om det er god nok tid?

    Det virker som jeg kan se langt etter å besøke en av loungene.
    Hva er deres erfaringer?
     
  15. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,035
    Likes mottatt:
    33,259
    Bonuspoeng:
    293
    1 time og 55 minutter burde holde til loungebesøk, selv på FRA.
     
  16. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,481
    Likes mottatt:
    3,924
    Bonuspoeng:
    113
    Kom inn fra OSL og landet ganske nøyaktig 20.30, hadde videre fly 22.00. Flyet fra OSL fikk bussgate så det gikk en del ekstra tid der, husker ikke nøyaktig hvor lang tid jeg brukte, men det var fortsatt litt folk igjen ved gate når jeg kom frem.
     
  17. SuperVC10

    SuperVC10 Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    218
    Bonuspoeng:
    43
    Har noen av dere fått poeng for SAS-flyvninger de siste dagene? Jeg har fem turer siden tirsdag 11. Har ikke fått poeng for noen av de.
     
  18. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,165
    Likes mottatt:
    7,501
    Bonuspoeng:
    293
    Fikk poeng for to flyvninger fredag, men ingenting enda for flyvninger søndag. Kan kanskje ha noe med denne beskjeden på toppen av sas.no å gjøre?

    Screenshot 2022-10-19 at 11.49.33.png
     
    SuperVC10 and holmen like this.
  19. Durek

    Durek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    347
    Likes mottatt:
    442
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk for mandag 17. i dag :)
     
    SuperVC10 liker dette
  20. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,788
    Likes mottatt:
    21,903
    Bonuspoeng:
    293
    Hvordan er erfaringen med hva SAS finner av TG F som vises på United (via AwardFares)?
    Jeg har funnet LHR-BKK-NRT (1 sete) men SAS kundeservice finner ingenting.
    Avreise om ca. 11 måneder.
     

Del denne siden