Den var bra, men interresant at den seier 328dagar før med ANA Awards til partnerar? Meinast det frå ANA sitt program til andre i *A eller har ANA endra når dei slepper til partnerar?
TK veldig innafor på service og transfer-muligheter i IST. Samt veldig bra lounge samme sted hvis du flyr i C og har litt tid på hånden før du skal videre. Går 2 flights hver retning pr dag mellom OSL og IST, så ja: det blir transfer. Men til gjengjeld har flere her rapportert om brukbar tilgjengelighet på bonusbilletter kjøpt med SAS EBP.
Er veldig happy med TK. flydd de flere ganger nå og digger C klassen innad i eruopa med store seter, osv. Fordel er også at de har rute til Manila direkte. Foreløpig har jeg dog kun klart å finne fra IST og videre med Etihad og det er vel bare å glemme så enn så lenge, litt mørkt men holder motet oppe
Dette fikset biffen. Etter å ha prøvd både på telefon og via diamantmail har vi blitt avvist. Men med å bruke dine ord er det nå altså i boks! Ikke helt perfekt dato, men fikk i det minste nesten to uker i juli. Så tusen takk for at du deler din kunnskap!
Diamantmailen, men de var forundret over at det ikke hadde blitt løst på telefon. SAS ringte oss også flere ganger i sommer og sa at vi ikke hadde noe annet valg enn å avbooke, heldigvis gjorde vi ikke det. Det var på den bookingen som sto på meg som ikke er diamant, og når mannen med diamant ringte inn fikk han beskjed om at bookingen kunne stå, og slik danset vi noen runder…
Har bestilt BGO-SFO med EB biz utreise og Go på retur. Har lagt inn poengbud på returen med 55k poeng for oppgradering til biz. Det kommer opp at det er et "medium" bud. Noen som har erfaring med slike oppgraderingsbud, og hva som er sannsyligheten for at det går gjennom?
Ja, vi har en egen tråd for slikt. https://insideflyer.no/forums/threads/oppgraderinger-på-auksjon-plusgrade-com.5354/
Sjekk tråden det referer til. Om budet ditt går igjennom avhenger av mange faktorer en ikke kan kontrollere. Hvor mange andre som vil by. Hvordan kabinfaktoren er. Om SAS selv ønsker å flytte noen fremover for å fylle opp med nye pasasjerer de billigere kabinene. Men det kan være greit å merke seg at det kan være en trend i at det er flere som vil fram i kabinen og sove på vei hjem en ut til USA. For min del har de fleste low budene gått igjennom. Der det ikke gikk igjennom sist, på vei hjem fra USA var det full kabin helt fremme.
Jeg har bestilt bonusbilletter(*A) OSL-FRA-HND, men måtte dessverre nøye meg med Økonomi mellom OSL-FRA. For et par timer siden fikk jeg en sms om at det har blitt uført endringer. Jeg hadde opprinnelig 3 timer I FRA, men det er kuttet ned til 1 time og 55 min. Det er inn og ut av terminal 1 i FRA. Jeg har kun vært innom FRA 1 gang tidligere, sist var februar 2020 og da holdt jeg på å miste flyet pga sikkerhetskontrollen (ut av EU) tok ekstremt lang tid. Var ok fornøyd med 3 timer, men nå begynner jeg å lure på om det er god nok tid? Det virker som jeg kan se langt etter å besøke en av loungene. Hva er deres erfaringer?
Kom inn fra OSL og landet ganske nøyaktig 20.30, hadde videre fly 22.00. Flyet fra OSL fikk bussgate så det gikk en del ekstra tid der, husker ikke nøyaktig hvor lang tid jeg brukte, men det var fortsatt litt folk igjen ved gate når jeg kom frem.
Har noen av dere fått poeng for SAS-flyvninger de siste dagene? Jeg har fem turer siden tirsdag 11. Har ikke fått poeng for noen av de.
Fikk poeng for to flyvninger fredag, men ingenting enda for flyvninger søndag. Kan kanskje ha noe med denne beskjeden på toppen av sas.no å gjøre?
Hvordan er erfaringen med hva SAS finner av TG F som vises på United (via AwardFares)? Jeg har funnet LHR-BKK-NRT (1 sete) men SAS kundeservice finner ingenting. Avreise om ca. 11 måneder.