Takk for gode svar!
Fant en veldig kjekk tur til Zanzibar på biz, men den var umulig å få booket på SAS sine nettsider (selv om turen dukker opp på søk der). Får en feilmelding om at billettene ikke var tilgjengelige likevel...
Ringte SAS, og der fikk jeg beskjed om at "det er venteliste, og ventelisten er lukket" og at "du får bare prøve å finne nye tider". Kunne ikke si noe om når disse ventelistene oppstår, når de lukkes eller om det er mulig å finne billetter uten venteliste. Elendig system. En ting er at noen søkemotorer gjerne finner billetter som SAS ikke har, men på SAS egen nettside burde de ha litt kontroll.
Gjelder forøvrig SVG-ZNZ 08/10 med retur 15/10 på business.
EDIT:
Altså er det BARE lokketilbud på SAS.no? Nå har jeg prøvd å booke til Rwanda, Zanzibar og et par andre destinasjoner. Både eco og biz. INGENTING går gjennom - selv om billettene står og blinker til meg på SAS.no.
Ingen hjelp å få på telefon. Er det virkelig ingenting annet å gjøre enn å fortsette å prøve å gjøre bookinger??
"Disse tilbudene er dessverre ikke tilgjengelige for hjemreisedatoen du ønsker."
"Prisen du valgte er dessverre ikke tilgjengelig lenger. Velg en annen prisklasse."
EDIT 2:
Tilbakemelding fra SAS kundeservice er: Unngå Ethiopian, Turkish og Thai når du skal bestille bonusbilletter - der er det bare masse krøll. Seriøst selskap!
Last edited: 01. des 2022