Jeg har sjekket at EBG nummeret ligger inne pr flight på sas.no. Men søker jeg opp bookingen hos Avianca finner jeg ingen steder hvor jeg kan bekrefte at Frequent flyer nummer er lagt inn, får vel kanskje ringe inn da. Worst case så får jeg vel velge under OLCI
Fikk nettopp kranglet tilbake en CT`ticket men med utløp om en uke hvor ville dere dratt neste november for en drøy uke? tenker Cuba kanskje før det skjer for mye der. rimelig og sol.. eller har dere noe annet gøy?
Hadde en booking med Avianca booket før de fjernet biz i Amerika, da fikk jeg velge sete ihht billettvilkårene (klasse I) på bookingtidspunkt. Endret senere på bookingen slik at det ble nye flighter med Avianca intra-Amerika (klasse X). Da fikk jeg ikke anledning til å velge seter uten å betale for det. Hos SAS viste det bare ingenting og hos Avianca kom det opp at man måtte betale. Mulig @Lars J har en billett fra før endringen som gjør at han lan velge seter fritt, inkl foran.
https://insideflyer.no/forums/threa...-andre-poengreiser.16163/page-123#post-463123 Booket reisen tidlig 2022 og har vanlig øko, altså X nå.
Det kommer vel an på hva alternativkostnaden er? Short haul er det vel ikke, med 9 timer eller noe sånt. Men det er ikke store fly. Veldig fint på Kapp Verde da. Hvis man reiser litt utenom all inclusive hotellene.
Har ikke SAS sluppet noen bonusbilletter for juni, juli og august? Ser det ligger en del billetter både i mai og september, men juni, juli og august er det 0 i alle klasser.
Ok takk for svar, mistenker at det skjedde en endring i Oktober/November, når de gjorde om billetttypene sine. Kan se ut som nye award bestillinger etter dette ikke tillatter setevalg intra Amerika
Tror ikke de slapp noe nei. Mener at noen har rapportert om å ha fått booket, men har ikke sett en eneste en selv.
Enig i at det er ingenting tilgjengelig, men det har ikke vært fullstendig svart faktisk. Jeg booket bonusbilletter i biz long haul (Toronto) i første halvdel av juni 2023 for en måneds tid siden.
Ja, det ble sluppet noen billetter, tilsynelatende helt tilfeldig. Toronto og Tokyo var blant dem. Jeg har hjemreise med SAS fra HND i august.