Det er 3 ledige og ikke 6. Du ser at forskjellen er bare når du vil fly ut fra Wien. Bruk agenten rulletten de finner den .
Men begge jeg har markert med gult flyr jo fra Wien kl 9? Regner jo og med det er 3, men hadde et håp siden vi er 4 til sammen
Start å bestille billettene på nett. Når du kommer til betalsiden så reserveres billettene midlertidig mens du holder på å skrive inn kredittkortnummer osv. Hvis du da gjør et søk til i en annen browser så ser du jo fort om det nå er 1 eller 0 billetter tilgjengelig eller om det fortsatt er mulig å booke.
Skjønner hva du mener, av og til for du opp slik som du fikk dobbelt opp. Men det er snakk om den samme. Du kan eventuelt søke fra-hnd for seg selv, eller ams/london/brussel/muc/dusseldorf/hamburg/milan-Hnd hvis d er snakk om 4 personer.
Riktig svar (hos agenten som ordnet det for meg) var gebyr på 150,- per passasjer. Jeg ble trukket 50% poeng av t/r når ny tur ble belastet.
Ja, testet som Jorge foreslo, og det bekreftet at det kun var 3 billetter. Har ecobilletter og fikk nettopp nok poeng til å oppgradere oss til biz, men siden det er nå i sommer er det nok litt vanskelig å finne noe, så det blir nok å søke buketten av byer du foreslo pluss noen til og selvfølgelig NRT i håp om at det dukker opp noe vi kan slå til på.
Akkurat i disse dager er det usedvanlig lett å finne feks Japan siden Eurobonus har åpnet slusene for Singapore Airlines
Har en innenriks reise neste helg jeg må avbestille. Finner ikke kansellering/refusjon-funksjonen på sas.no eller i appen. Finner den lett på andre bestillinger jeg har, så problemet er bare på denne bestillingen. Er en plus pro "mixed redemption ticket", betalt med poeng + cash en vei og ren bonus på returen (med WF). Har det noe å si?
Satser snart på en reise i First med en natt på destinasjonen før hjemreise. Ser at Mexico kan være et sted hvor det kan være overkommelig å få tak i dette... Jeg har jo opplevd ved ankomst til enkelte land at de stiller mye spørsmål ved innreise og er mistenkelige - noe jeg jo kan forstå når jeg reiser så lenge for å være der så kort tid. Canada og Australia er gode eksempler. Er det noen som har erfaringer rundt dette fra Mexico?
Har prøvd å booke billetter til bryllupsreisen lenge nå, London-Tokyo...endelig kom 2 biz på Singapore som passet, men jeg hadde ikke poeng nok. Har prøvd å kjøpe poeng i noen dager, fikk endelig tak i Trumfpoeng her på forumet... så fungerer Trumf ikke. Nå har billettene forsvunnet (sjekket hele tiden i 3 dager nå...)...uflaks. Er det noen sjanse å finne de igjen hvis man ringer SAS? Klarer de å finne billetter man ikke finner på nettsiden?
Update: Poengene fra trumf kom endelig. Ringte SAS med en gang og de fant billettene som hadde forsvunnet! Jeg er utrulig fornøyd! Tusen takk til @kfly og @astrix som hjalp meg med poeng. Måtte bruke hele potten
Mainstream reisemål, jeg vet Men familien ønsker seg til Bali/DPS i sommerferien. 3 pax. Noen ideer til gode OSL-DPS options? Kan være *A for poeng eller et godt cash kjøp i 1World. Må være business, dog. Og helst ikke over 1 døgn reisevei.
Som Eurobonus Diamond har opptjente poeng ingen forfallsdato, men hva skjer med poengene om man rykker ned til Gold ? Får alle poengene 5 års gyldighet fra den datoen man rykker ned, eller er det plutselig poeng som forfaller innen f.eks. ett år osv. ?
Beste mulighet for tre passasjerer i business er å håpe på at SQ åpner opp igjen, eventuelt finne en passende rute til BKK/TPE og økonomi videre. *A-alternativene er TK fra IST, SQ fra SIN, TG fra BKK og BR fra TPE. TG og BR slipper sjeldent mer enn to seter i business, TK har ikke lagt ut noe til DPS på lang tid og SQ er godt dokumentert i andre tråder.
Er det 24 timers åpent kjøp på *A reiser (med refusjon av de 450,- i booking fee)? SAS sier at de ikke finner ledig biz TPE-KIX på min dato, men jeg finner de og kan booke de på nett (kommer helt til betaling). Vurderer derfor å booke og deretter ringe SAS slik at jeg kan kansellere og de kan hente de opp ..
Hvis du har kommet så langt som betaling så har du allerede reservert billettene og de et synlig med pnr i mine bestillinger på sas.no (men ikke i appen). Usikker på om de forblir reservert like lenge som hvis en telefonagent hadde sendt dem til billettering hos eurobonusavdelingen eller om de frigjøres fortere, men det er kanskje uansett nok tid til å ringe kundeservice?