Hei,
min bror hadde samme problem som deg i dag så da måtte jeg ty til telefonen og løse saken
. (Han sko til Maldivene). Uansett. Jeg anbefaler deg følgende:
slik du beskriver reise ruten så virker det som om du har married segment mellom cph og auh, jeg antar det er Turkish som flyr de 2 flygningene. Så det er en Obs Obs situasjon! Du må først be agenten søke opp: cph-ist-auh, tid, dato og flight nummer. Hvis han/hun sier at de har funnet ruten som du også har funnet, så sier du bra! Da går vi på neste flygning, som i dette tilfellet er oslo-cph, da sier du: kan du se denne flygningen SK999 feks, tid og dato. Hvis de sier ja, så sier du kan du legge denne til resten av ruten mellom cph-ist-auh. Så da har du utreisen.
Returen: samme opplegg igjen. Først spør du om de kan søke opp: Add-stoc-oslo den datoen som du ønsker, hvis de igjen sier vi fant det, så sier du bra igjen. Åsså spør du, kan du/dere også se/finne Dxb-add? Hvis de sier ja, så sier du om de kan legge det til på det de allerede har funnet mellom add og oslo. Er egentlig rett fram her. Men! Er mange små detaljer man må passe på. Åsså er det det som du nevnte, agenten. Det finnes svært mange som ikke har peiling på hva de driver med, så du må ha møtt på ei som ikke vet helt hva hun driver med. Broren min hadde samme problem som deg egentlig. Så du må nok finne en som er villig og hjelpsom for å få det til. Uansett prøv først det jeg forklarte deg.
Får du det ikke til, send meg en pm så kan vi ta det derifra. Jeg kan hjelpe deg med bestilling om det blir behov
.
Vis alt...