ok, det var en interessant tanke. Føler det er noe risiko for at returen da plutselig vil forsvinne om alt avbestilles?
Skal reise hjem fra Japan via Kina i april 2025. Men blir usikker på hvilken flyplass jeg faktisk skal via.. På *A-søket står det SHA mens på "billetten" står det PVG. Søker jeg opp flighten på FR24 står det også PVG. Hva er rett?
Det er den som er kjip. Når en av flyplassene har samme kode som "byen" .. Høres ut som jeg slipper å bytte flyplass =) Flyr videre fra PVG til ZRH.
Hei dere, ved mellomlanding LAX før HNL. Hva er minstetid man bør beregne for neste fly? Er det forskjell på hva SAS aksepterer og dere med erfaring mener man minst trenger få å komme seg fra A til B med kone og to barn under 10..
Kommer an på klassen du reiser i. Jeg var ute på 10 min da jeg reiste First. Tatt lengre tid i biz og mye lengre tid i økonomi. Dessuten beror det på bemanning i immigrasjon og ikke minst om du kommer samtidig med et par 380 eller fler fra Asia.
Er det noen med AF som har mulighet til å sjekke ledige bonusseter med ST fra enten FUK eller HIJ i «retning» Europa den 7/4-25? Jeg har idag en *A-booking FUK-HND-PVG-ZRH (med 2x eco og 1x Biz) og hadde håpet å gjøre en endring etter 1/9 når EB forlater *A ..
Litt diverse å bygge på her, selvsagt forutsatt at SAS får like god tilgang som andre SkyTeam-partnere: (fra seats.aero)
Takk! Jeg var nok litt uklar.. Jeg har booket PVG-ZRH med LX C så det er FUK-PVG eller HIJ-PVG jeg er ute etter, i Biz (hvis mulig). Eller hele veien FUK-Europa eller HIJ-Europa.
Husk at du ikke får lagt inn ST awards på en *A award-billett. Hele reisen må i så fall rebookes til en ren ST-award, evt separat booking. Finner KE FUK-PVG hos Delta. Merk at det ikke er tilgjengelig via Flying Blue og Virgin Atlantic, så spørs om SAS får tilgang.
Hei. Har noen noe tips for å komme seg fra PEK/PVG/TPE til thailand/kambodsja/vietnam på biz 5 pers 8-12feb neste år? Jeg har forsøkt å søke opp ganske mange forskjellige mellomlandinger, men står nå fast med eco fra TPE-PNH - som alt i alt er OK, men målet var å komme seg helt til thailand opprinnelig. Foreløbig er ruten feb8: FRA-PEK, feb10 PEK-TPE, feb11 TPE-PNH med ca 22-23 timer layover hvert sted
Ettersom SAS sin SA bonusreise søkemotor "har problemer med flighter fra united"; Hva betyr dette? Er det det at det ikke er mulig å booke United, eller at man må ringe inn for å faktisk sjekke om det finnes plass?
Det betyr at du må ringe inn for å booke United. Og at det er vanskelig å søke etter seter på egenhånd, men du kan bruke bonussøk hos Air Canada eller Avianca som en pekepinn.
Hei- orker ikke lete gjennom 205 sider. Et kjapt spm. Har en bonustur *A med CT- har funnet en bedre reisevei, og ønsker å endre. Ringte akkurat SAS, men agent ville ikke hjelpe. Selv om han så det var ledig bill på flyet jeg ønsker. Han sier jeg må vente til kl 09.00, og ringe 64816099 til CT telefon?? for at de må endre ruten. Stemmer dette, eller er det bare å kjøre roulette?
Har vært vanlig lenge at de henviser til CT telefon og dens åpningstider for bestillinger med CT. Har likevel sett noen få bestilt F i helg etc., så kan være verdt å forsøke et par ganger til om du er redd den nye muligheten forsvinner før 09:00.
Ringte nå- agenten så flygningen, men kunne ikke booke. Han sa det hendte at ET og TK hadde noen "spøkelsesflyvninger" som ser ut som de er ledige, men de kan visst ikke bookes likevel Jævla vas.. amatører
Med sperren på 96t for nye bookinger har jeg forstått at trikset er å booke en tur i biz og endre denne til F. Hvor strenge er de på destinasjon? Kan jeg f.eks. booke en tur til Tokyo og endre til Sør-Amerika eller Nord-Amerika om det er der jeg finner beste alternativ?