Jeg hadde tatt hele bookingen på telefon og du sparer 150 kr. Dessuten, dersom du er avhengig av UA-leg så ville jeg jo ikke booket før jeg var sikker på at jeg fikk hele reisen...
Ikke behov for hjelp, men er dette nytt? Eller har det alltid vært slik? Gjelder SK bonusreiser: Mellomlandinger som er lengre enn 24 timer er ikke tillatt med unntak av SAS-flygninger til/fra Asia og Nord-Amerika (én mellomlanding på utreisen og én på hjemreisen).
Tenkte jeg skulle prøve å booke en tur til Hellas og bruke litt poeng. Men når jeg nå sjekker hos sas så dukker det opp ruter med gamle *A selskaper, og bytter jeg da til poeng så er det ingen alternativer. Noe som henger igjen?
Er det mulig å legge til eurobonus gold på en KLM bestilling gjort før 1 september? Selve reisen er ikke før i oktober. Hadde jo vært kjekt med lounge og poeng dersom mulig.
Ser ut som SAS fortsatt har aktivt codeshare med Aegean. (Selges med SK rutenr, men operated by Aegean). På det vanlige SAS søket med poeng får du som før imidlertid kun opp flygninger som faktisk flys av SAS inkl. wetlease + Widerøe. Du kan finne ledige datoer med å søke på vilkårlig dato og så trykke på dato og slå på vis laveste pris. Alternativt kan du søke reise med Skyteam: https://www.sas.no/eurobonus/poeng/bruke/partnerbonusreiser/
Bare for å verifisere: Innenlands gir fremdeles poeng per segment, så Plus Pro Bio OSL-TRD-SVG-BGO gir f.eks 3x1600 poeng om klassen er D eller Z?