Du får bare endret den innenfor Star Alliance hvis det er en kansellering eller vesentlig endring av flytider på et leg.
Noen som har noe hell på bookingfronten? Siden SAS rotet det til har jeg plutselig en CT jeg egentlig ikke vil bruke som må brukes opp før nyttår på reise til meg og samboer. Ser på reiser så langt fram i tid som mulig siden jeg allerede har reiser i mai/juni og juni/juli, så det må bli oktober og utover. Helst til Canada, Chile, Argentina, Japan eller kanskje Brasil eller Sør-Korea med mulighet til 5 arbeidsdager fri, så opp til en uke. Ser også på andre destinasjoner om det er trygt og ok standard. Jeg finner retur fra stort sett alle destinasjoner, men finner ingenting ut. Eneste jeg har klart å finne en uke til er Colombia, Equador og Ghana, men blir litt skeptisk av google-treffene på spesielt Colombia og Equador. Ser naturligvis kun på biz.
Chattet med SAS og spurte hvor mye det koster å oppgradere i poeng fra Go til Plus på flyplassen før avreise CPH til MIA. Hun svarte at det var ingen fast pris, det måtte jeg høre med personalet i skranken om. Stemmer det?? Mener at det er en fast pris å oppgradere fra Plus til Biz i alle fall som jeg gjorde en gang for lenge siden. Noen som vet??
Hei Jeg lurer på hvordan en kan se hvem klasse en sitter i kabin om man bestiller med f.eks. travel link,ticket eller andre selskap? Skal bestille tur hjem fra BKK i februar og finner billetter på SAS og Thai hjemmesider, ( der får en opp ‘kabin klasse’ så finner jeg den ‘ samme’ reisen via Skyscanner/travel link til en mye billigere pris.. Noen som vet om standard,flex,full flex er samme som f.eks. Thai opererer med? Se vedlegg.