Barn regnes som voksen når det gjelder ST-booking. Dere kommer dere til Bali med 300k poeng og en CT i økonomi, men ikke i business.
Awardfares ja. Kan anbefale St Martin (SXM). Mye ledig fremover ser jeg. Også Cancun er bra. Bo feks på isla mujeres.
Jeg leter etter en retur fra USA til Oslo i høst. Jeg har funnet to billetter i C IAD-CDG-LGW, men finner ingenting ledig på samme fly når jeg søker IAD-CDG. Er det fortsatt mulig å dele opp married segments eller er det ikke noe poeng å ringe inn og spørre? Jeg har vært ute av gamet en stund men husker det var så fint å booke med Vienna-trikset før Sky Team.
Du kan søke IAD-AMS/CPH/LHR etc.... Eventuelt så må du bare fly IAD-CDG-LGW, så legge feeder derfra eller ringe inn og sjekke om det er married segments eller om du kan endre til IAD-CDG-OSL. Mange muligheter
Er det ikke gratis å velge seter på en bonusreise med Virgin (LHR-IAD) i Eco? Fløy biz med Virgin til Montego Bay i februar og da var setevalg gratis. Når jeg prøver å velge sete i Virgin-appen nå så får jeg opp at jeg må betale 553 kr...
Noen som vet om Air France åpner opp muligheten til å booke seter gratis 3 dager før avreise? Mener jeg har lest noe om det en gang.
Hei, En stund siden jeg har booket noe annet enn innenlands bonusbiletter. Jeg ser nå på en tur til Boston og finner god ledighet med SAS fra København. Jeg bor i Stavanger og ser det er mange ledige bonusbiletter fra Stavanger til København, men det kommer ikke opp fra Stavanger til Boston når jeg søker gjennomgående. Er det slik jeg må booke "hovedreisen" først, så ringe inn og legge til feederflight etterpå?
Må feeder være i samme klasse, eller kan hovedflight være business, og feeder være økonomi? (dersom ikke ledige business)
Jeg ser for meg at jeg må booke bonusreise med SAS T/R i separate bookinger etter hvert som de dukker opp og deretter ordne tilslutningsfly. Disse vil jo da stå som 2 separate bookinger, og ikke en. Til dere som er drevne, pleier dere å ringe inn å be SAS flette disse bookingene sammen til en, eller er det vanlig å ha det separat?
Du får ikke slått sammen to separate bookinger til en, men du kan booke utreise og deretter legge på retur når den dukker opp slik at du ender opp med kun en booking. Alternativt kan du ha to separate bookinger. Hos SAS er prisen den samme for enveis som t/r så det er sånn sett ikke noe å tape, med mindre du har planer om å bruke en CT. Da lønner deg seg åpenbart ikke å ha to separate bookinger da du kun får brukt CT på halve reisen.