Bonushjelp!?!

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Thomas, 12. sept 2013.

1. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,564
    Bonuspoeng:
    183
    Barn regnes som voksen når det gjelder ST-booking. Dere kommer dere til Bali med 300k poeng og en CT i økonomi, men ikke i business.

Flyer2 and kongenamundsen like this.
  2. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,219
    Bonuspoeng:
    113
    Awardfares ja. Kan anbefale St Martin (SXM). Mye ledig fremover ser jeg. Også Cancun er bra. Bo feks på isla mujeres.

Kalsnes, Flyer2 and Xflipper like this.
  3. Flyer2

Flyer2 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Da blir det 165 000 x 3= 495 000 poeng til Bali med business for 4 pax inkl 1 CT?

4. Rapolo

Rapolo Veteran

Likes mottatt:
    9,206
    Bonuspoeng:
    183
    Det er 190,000 poeng fra Europa til Sørøst-Asia.

Spielhaug liker dette
  5. induktans

induktans Gammelt nytt medlem

Likes mottatt:
    53
    Bonuspoeng:
    13
    Jeg leter etter en retur fra USA til Oslo i høst. Jeg har funnet to billetter i C IAD-CDG-LGW, men finner ingenting ledig på samme fly når jeg søker IAD-CDG.

Er det fortsatt mulig å dele opp married segments eller er det ikke noe poeng å ringe inn og spørre? Jeg har vært ute av gamet en stund men husker det var så fint å booke med Vienna-trikset før Sky Team.

6. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,553
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan søke IAD-AMS/CPH/LHR etc.... Eventuelt så må du bare fly IAD-CDG-LGW, så legge feeder derfra eller ringe inn og sjekke om det er married segments eller om du kan endre til IAD-CDG-OSL. Mange muligheter

induktans liker dette
  7. Shankly

Shankly Medlem

Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    28
    Er det ikke gratis å velge seter på en bonusreise med Virgin (LHR-IAD) i Eco? Fløy biz med Virgin til Montego Bay i februar og da var setevalg gratis. Når jeg prøver å velge sete i Virgin-appen nå så får jeg opp at jeg må betale 553 kr...

8. Magnus77

Magnus77 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,213
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som vet om Air France åpner opp muligheten til å booke seter gratis 3 dager før avreise? Mener jeg har lest noe om det en gang.

9. Bonusnissen

Bonusnissen Nytt Medlem

Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    3
    Hei,

En stund siden jeg har booket noe annet enn innenlands bonusbiletter.

Jeg ser nå på en tur til Boston og finner god ledighet med SAS fra København. Jeg bor i Stavanger og ser det er mange ledige bonusbiletter fra Stavanger til København, men det kommer ikke opp fra Stavanger til Boston når jeg søker gjennomgående. Er det slik jeg må booke "hovedreisen" først, så ringe inn og legge til feederflight etterpå?

10. interface87

interface87 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,109
    Bonuspoeng:
    93
    Ja

11. ScoobyDoo

ScoobyDoo Medlem

Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    Må feeder være i samme klasse, eller kan hovedflight være business, og feeder være økonomi? (dersom ikke ledige business)

12. interface87

interface87 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,109
    Bonuspoeng:
    93
    Feeder kan være i eco

13. Bri1

Bri1 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    12
    Bonuspoeng:
    8
    Jeg ser for meg at jeg må booke bonusreise med SAS T/R i separate bookinger etter hvert som de dukker opp og deretter ordne tilslutningsfly.

Disse vil jo da stå som 2 separate bookinger, og ikke en. Til dere som er drevne, pleier dere å ringe inn å be SAS flette disse bookingene sammen til en, eller er det vanlig å ha det separat?

14. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    6,029
    Bonuspoeng:
    183
    Du får ikke slått sammen to separate bookinger til en, men du kan booke utreise og deretter legge på retur når den dukker opp slik at du ender opp med kun en booking. Alternativt kan du ha to separate bookinger. Hos SAS er prisen den samme for enveis som t/r så det er sånn sett ikke noe å tape, med mindre du har planer om å bruke en CT. Da lønner deg seg åpenbart ikke å ha to separate bookinger da du kun får brukt CT på halve reisen.

Spielhaug and Bri1 like this.
  15. Bri1

Bri1 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    12
    Bonuspoeng:
    8
    Supert! Takk! Tenker å få utbytte av FP4, og da vil det som du sier ikke ha noe å si :)

Jeanette liker dette

Del denne siden