Er ganske ute av bonusgamet for tiden, og kjenner ikke til konsekvensene av alle regelendringene som har vært.
Vurderer en tur til Spania i februar med familien. Får direkteflight med Norwegian på utreisen, men må ha mellomlanding på returen og med små barn kan jeg tenke meg at denne blir så kort som mulig.
Jeg finner bonusseter på ALC-OSL den aktuelle datoen, men tilslutningsflighten videre til HAU gir oss 5:20 på OSL. Imidlertid er det en tidligere flight som kun gir 2:10 på OSL. Denne er det ikke sluppet bonusseter på enda, men kroneprisen er den samme og poengprisennså lav som den kan bli uten at det slippes bonusseter (11988).
Tidligere kunne jo VJ åpne seter i slike tilfeller, men regner ikke med at det lenger er mulig?
1) Hvilken kostnad har det om jeg bestiller ALC-OSL nå og legger til OSL-HAU senere?
2) Hvilken kostnad har det om jeg bestiller ALC-OSL-HAU nå og endrer til tidligere flight på OSL-HAU senere?
3) Finnes det noe fast mønster på når det slippes bonusseter på innenriksflighter med mye ledig kapasitet?
View attachment 169374
View attachment 169375
View attachment 169376
View attachment 169377
Vis alt...