Bonushjelp!?!

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Thomas, 12. sept 2013.

1. Preference

Preference EBD

Likes mottatt:
    1,899
    Bonuspoeng:
    113
    Finnes Malaga (AGP) også

2. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    2,242
    Bonuspoeng:
    93
    Hvis de ikke er billettert så ring inn ASAP og få de til å legge på riktige feeders. Da skal det gå for 15€

SInn liker dette
  3. Flyrlavt

Flyrlavt EBB & Meny mer

Likes mottatt:
    4,803
    Bonuspoeng:
    113
    Med mindre Norwegian er blitt med i ST så stemmer vel ikke det.

4. Preference

Preference EBD

Likes mottatt:
    1,899
    Bonuspoeng:
    113
    Ahh, jeg så ikke at det stod Flesland, sorry! Har jo blitt så få direkte muligheter fra OSL også at jeg bare antok det var hva som ble diskutert

5. SInn

SInn Medlem

Likes mottatt:
    124
    Bonuspoeng:
    43
    Tusen takk! En meget hyggelig svensk dame med ukjent navn endret til ønsket feeder uten ekstra kostnad, siden jeg ikke var trukket for forrige feeder anmodning

Sonictravel and DJasko like this.
  6. thfagert

thfagert -

Likes mottatt:
    1,669
    Bonuspoeng:
    93
    Siden feeder til en tur jeg skal på i juni har vært umulig å oppdrive så langt, ringte jeg inn i dag for å heller gjøre en endring på utreisen, da jeg fant et married alternativ fra en flyplass i relativ nærhet ned til CDG og videre på samme fly som jeg originalt har booket derfra.
    Dette er en booking for 3, og før nyttår skal den splittes for å legge på to stk CT, derfor har jeg stresset litt for å få den best mulig før jeg kommer dit.

Snakket med en hyggelig svenske som sa jeg bare skulle slappe av, hun anbefalte heller å splitte bookingen nå, og legge på feeders om 3-4 mnd når de slippes (hun sa hun kunne se mange som lå på vent). I følge henne er det ingen problem at den ene CT'en kommer til å være utgått om 3-4 måneder når man skal legge på feeder. Det høres jo vel og bra ut, men jeg vet jo at det sies mye på telefon som ikke nødvendigvis stemmer.
    Er det noen som har testet dette, å legge feeder på en booking med en utgått CT? For hvis ikke det går tror jeg heller jeg spiser 750,- pp for å slippe å stå med skjegget i postkassa i februar.

7. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    28,263
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg mener noen fant en løsning på denne problemstillingen tidligere, men jeg klarer ikke å finne den igjen på forumet. Se linken under. Den fungerer som den skal, men når man endrer «betal med» fra NOK til poeng får man feilmelding. Er det noen kloke hoder der ute som vet hvordan man får lenken til å fungere i poeng modus?

https://www.sas.no/book/flights/?se...iew=upsell&bookingFlow=revenue&sortBy=rec,rec

8. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,403
    Bonuspoeng:
    293
    Er det en ren bonusreise du er ute etter, eller ønsker du å betale med cash+points?

9. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    28,263
    Bonuspoeng:
    183
    Ren bonusreise. Problemet er at lenken ikke fungerer når man endrer til betal for poeng. Det er ikke ledig bonusbilletter på lenken over, det er kun et eksempel.

10. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,403
    Bonuspoeng:
    293
    Men kan ikke det skyldes at du her blander inn Delta på utreisen da? Da må du vel søke under SkyTeam poengreiser?

SK927 and kongenamundsen like this.
  11. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    7,651
    Bonuspoeng:
    183
    Kan virke som om metoden for booking av open jaw på nett ikke fungerer lenger? Ta to enveis eller ring inn for å booke.

Maggie liker dette
  12. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    28,263
    Bonuspoeng:
    183
    https://www.sas.no/book/flights/?se...ell&bookingFlow=revenue&sortBy=rec,rec&cepId=

Oppdatert lenk. Den fungerer om man skal booke for cash, men når man endrer til poeng blir det feilmelding. Det er det som er det uforståelige. Jeg mener dette har blitt diskutert tidligere og noen endret noe med selve teksten i lenken.

13. tmolvik

tmolvik Senior Medlem

Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg hadde samme problem i går. Etter mange oppdateringer og nytt søk i inkognitomodus fikk jeg plutselig opp reisen som open jaw med poeng, men problemet var at da klarte den plutselig ikke å registrere at jeg hadde MC-rabatten, noe som funket på alle andre søk, så det ble to enveis. Skiten med det er jo at det vel blir dobbelt avbestilling/endringsgebyr om jeg må justere på noe, men bookingmotoren er bare er sammensurium av feilmeldinger akkurat nå og jeg orket ikke ringe inn.

14. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    3,124
    Bonuspoeng:
    113
    For openjaw, skal man da ringe inn først som sist og booke alt, for slik å unngå gebyrer?

Regner med at dersom jeg booker en vei og ringer inn, så blir det 750 per pers i endringsgebyr?

15. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,810
    Bonuspoeng:
    183
    Det best å gjøre slikt på telefon, da det som du sier blir endringsebyr med en gang du rører bookingen etter den først er billettert.

The_Dude liker dette
  16. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    3,124
    Bonuspoeng:
    113
    Og de tar ikke noe annet gebyr for dette enn 150 per pers for feedere? Siden man ikke kan gjøre det på nett, tenker jeg.

Del denne siden