Det er nok riktig ja. Men du kan jo prøve å sette opp en alert slik at du får varsel om det skulle dukke opp ledige award seter på denne flyvningen.
Har sett på samme flightnummer flere ganger, på United sine sider. Får aldri opp reward-seter til BKK ,selv om det finnes til TPE. Klarer de å finne til BKK om jeg ringer inn? Samme gjelder forsåvidt retur fra Asia også. Mye ledig fra TPE til Europa, men finner ingenting fra BKK.
Heia. Kunne trengt litt hjelp for å planlegge en 10 dagers tur en gang i februar. Kriteriet er sol og trygge omgivelser for kona, meg og barnet på 7 måneder. Veldig fleksibel på tid. Bruk av CT. First hvis mulig. Betaler gjerne i champagne @Are for gode tips og hjelp.
Har selv samme planer, og booket tur til Koh Samui. Godt med plasser med F på Thai mellom Bangkok og Paris med A380, evt. Frankfurt, som er vel av de mest direkte turene i og med at dere har med et barn på 7 mnd. Hvis dere vil fly andre strekninger, kan dere jo fly via f eks. Tokyo eller annen storby lengre nord-øst i Asia. Vi flyr OSL-FRA-PEK-HND-BKK-Koh Samui-BKK-CDG-FRA-OSL. Foreløpig FRA-PEK med Air China på F og BKK-CDG med Thai på F, resten i Asia med business på ANA og Thai med lie flat beds (ser at Thai har mange fly med business uten mulighet til å ligge helt flatt...). Prøver såklart å endre utreisen med F direkte FRA-Tokyo med enten LH eller ANA f eks. Vi har også lagt inn 23 timer i Tokyo og 23 timer i Bangkok Får deretter 10 dager på Koh Samui!
Hvor tidlig legges billetter ut? Planlegger en tur til Australia/New Zealand i romjul/nyåret 2018/2019 med CT, men kalenderen på united.com stopper på september 2019.
Er i gang med å planlegge bonustur i LH F. Har lyst å dra til LAX, men er det vanskelig å finne tilgjengelighet dit? Har funnet et sete ene veien de siste par ukene.
En av de vanskeligste destinasjonene. Går ut ifra du bare leder 14 dager før da LH ikke slipper first før det.
Noen som vet om SAS kan finne bonusseter med EVA fra VIE eller LHR til BKK 22 nov. United viser seter ledig i C til TPE, men ikke til BKK. Er jo greit å slippe turen om TPE hvis man ikke må.......
Ringte SAS og hørte, og det ble voksenopplæring..... «-BR62 står oppført direkte til Tpe i mitt system» -Ja, men med mellomlanding i BKK, svarte jeg. -mhmmm, jeg ser en direkteflight til BKK med flightnr BR62, men der er det ikke seter ledig. -Det er samme flight som den til TPE, og der er det seter. Jeg ønsker å gå av i BKK, for å reise videre en annen retning. -«mitt system sier det er to flighter, hva om du heller reiser via Istanbul? Natta! Jeg vil ikke sitte i midtsetet på 2-3-2 config, når jeg kan fly EVA! Hjelp!
Jeg tror vi må være inneforstått med at vi som frekventerer dette forumet ikke representerer SAS’ gjennomsnittskunde. Det kan vel ikke forventes at SAS har nok personell med innsikt til å matche våre finurligheter 24/7. Dessuten, vi har alle vært ferske en gang i våre respektive bransjer. Lax a bit, si takk for hjelpen og legg på, ring så opp igjen og prøv med en annen agent.