Noen som har expertflyer som kan sjekke minimum connection time for meg på HKG. INT-INT Prøver å finne mulige routinger hjem fra DPS-via-via osv.. med LH Inkommende flight: TG 602 BKK-HKG, ankomst 22.15 Utgående: LH 731 HKG-MUC, avgang 23.05 LH 797 HKG-FRA, avgang 23.15 Skjønner at 50min er å pushe den, men kanskje 1 timer er tillat?
Kjapt - og dumt - spørsmål, men dere er så snille og flinke, så jeg prøver meg: Hvis man bestiller CT-tur med SAS, gjelder fremdeles 24 timers gratis avbestilling?
Alle bonusreiser er fleksible frem til 24 timer før avreise. Du kan med andre ord avbestille de nesten når du vil.
Det er håp... Jeg har klart å booke til Maldivene (MLE) i sommerferien. Nå har ruten opp til flere regelbrudd i forhold til CT bookingregler, så om de har strammet inn så kan det være vanskelig... Vår booking er OSL-CPH - SK C CPH - MUC - LH C MUC - BKK - TG F BKK - SIN - TG C SIN - MLE - SQ C Retur MLE - SIN - SQ C SIN - BKK - SQ C BKK - CDG - TG F CDG - OSL - SK C Booket i Februar, altså før det begynte å bli innstramming på reglene Jeg forsøkte opprinnelig å booke via India, men så var det faktisk agenten som spurte om det var ok om hun booket meg via Singapore i stedet...
Jepp, jeg har klart dette. Det var til og med agenten som foreslo via SIN i stedet for via India, som jeg forsøkte å booke
Er det noen måte å sjekke tilgjengelighet i SQ langt frem i tid? Tenker da i C. Eventuelt, hvor langt frem i tid kan en reise bookes?
SQ finnes det ingen pålitelig metode etter hva jeg har forstått, annet enn å ringe Tallinn. Noen har sagt Aegan sitt system LifeMiles gir info, men om du kommer dit uten å være medlem vet jeg ikke. Max booking fram i tid er 330 dager.
Takk! Hvis jeg bruker CT i C til Singapore med fireåringen betaler jeg da 140 000 poeng eller blir det rimeligere siden jeg har med barn?
Må ringe Tallinn som sagt tidligere. Jeg pratet med dem for noen timer siden, da var det relativt grei tilgjengelighet i både C og F i november/desember når jeg skal reise ialefall.
Jeg snakket med Tallinn i stad, og de kunne finne ett ledig sete på Biz på flighten jeg ønsker fra FRA-OSL. Dette vises verken i expertflyer eller united. Uansett: vi trenger to... Spørsmålet mitt blir da: Vi ankommer FRA med OZ F, og jeg har forstått at vi må ha Biz/Plus videre for å få tilgang til lounge (Air Canada Maple Lounge) på FRA. Nå har vi SK Plus. Hvis det åpner seg et sete nr to på Eco, kan vi da bestille 1xEco og 1xBiz på FRA-OSL og fortsatt ha tilgang til Maple-lounge begge to?
Det er ikke lov å kombinere klasser fikk jeg beskjed om når jeg prøvde på noe liknende med F/C. Enten reiser begge i C eller begge i Y.