Foretrekker helt klart rad 1 da du ikke må sluse beinene inn i en slags "tunell" ved soving var dette veldig ubehagelig syns jeg, mine 3 med reisende syntes det ikke gjorde noe. så er nok veldig opp til en vær.
Hvis jeg ikke har opptjent ct enda, kan jeg booke bonusreise for fullpris også gjøre en endring når ct er opptjent og halvere prisen?
Ser på fly hjem fra OSL til BGO den 1. juli (ifbm Eminem-konserten). Tenker å ta siste kveldsflyet. Fikk en billett i går på SK295 til 1198 (GO), og de er nå oppe på 1399. Bare 3 seter er booket på flyet, 4 er blocket (Helt bakerst til venstre), og alt annet er ledig. Anser dere det som sannsynlig at det slippes noen bonusbilletter på dette flyet? Ville egentlig svi bonuspoeng på det, men akkurat den søndagen er det ingen bonusbilletter tilgjengelig akkurat nå...
I følge Tallinn og SAS: nei, da må de avbestilles og bestilles på nytt hvis de dukker opp som bonusseter.
Ny praksis? Eg fekk i alle fall gjort det for tre månadar sia. Gjev forsovidt god meining. Eg har fått lagt til både ct og fp i etterkant, men SAS har jo ingenting å tene på å tillate det.
Jeg setter en knapp på uvitenhet. Det var i hvert fall uaktuelt å legge en CT på billetter jeg allerede hadde bestilt.
Skal skje umiddelbart, men har opplevd at det ikke er skjedd, ett par ganger har jeg måtte ringe inn for å få de til å tilbakeføre
A cunning plan! Jeg har ønsker om å ta med familien til USA neste sommer, og prøver å legge en plan... Jeg har CT og vurderer fly premium basert på svarene jeg får her. Planen er å booke med CT bis med SAS for to voksne, 100k poeng. Så booke to barn med 50% rabatt i plus til 80k poeng. Regner ikke med å finne bis billetter til 4 på samme flight, derfor må de bakover i bussen. Spørsmål: 1. Får man flypremium rabatt i tillegg til barnerabatten til SAS? 2. Får jeg lov til å booke til to barn (under 11) bak i bussen og knytte dem sammen med min bis billett? K
1. Ja. 2. Vil tro det funker om du bestiller over telefon, men er vel en viss fare for at dere må sitte i samme klasse. Dog åpner det seg jo gjerne flere seter i C så er ikke sikkert det er noen krise... Spørs litt på destinasjon, ORD løser seg nesten garantert. MIA.. ikke helt så sikkert...
Det er det som er det springende punktet, får man lov til å ha kidza bak i bussen... Planen var SFO eller LAX, men kan leve med ORD hjem igjen. Ser ut som om SFO dukker opp med 2 seter ganske stabilt 330 dager før.
Om du er redd for det, så gjer som meg. Ein vaksin og eit born i kvar kabin, også kan ein vera heldig nokre måneder før... Ein klarer seg faktisk fint uten rotfylla på tur i Biz! Og kidsa synes det er ganske stas å kjøre Biz kvar sin veg... (Er også ein fin måte å tjene seg litt poeng, kjøpe billetter til med og frøkna, og by på upgrade! og sende madammen og junior i C. Ein skal slite litt for poeng seier eg til frøkna som blir gull ca på 12 års dagen sin!)
Har en CT for 2 personer med SQ F 03.juli til Singapore, men ser nå på en tidligere utreise. Destinasjon kan være "hva som helst" i Asia i F, tidligste utreise 30.juni. Er det noen som klarer å finne en ledig tur fra Oslo til Tokyo, Hong Kong, Seoul, Singapore i F fra 30.juni til 02.juli? Søker som gal her, men ingenting kommer opp.
Ring og hør...? Det ville i alle fall jeg gjort mtp hvor mye usikkerhet som har vært på de ulike F-ene nå.
Det er selvfølgelig en mulighet. Spørsmålet var vel om noen hadde kommet over noe, eller hadde noen triks i Ludo slikt at jeg på forhånd kunne sett hva jeg endte opp med.
Hvis man bestiller en CT-tur, gjør diverse endringer underveis for så å ende opp med å avbestille: får man da igjen gebyrer for endringene som gjøres underveis?