Forsøkte i dag. De sa nei til mixed class. Jeg måtte først booke alle Biz (eller eco-flightene) og deretter gjøre en endring for å legge på de med annen klasse. Og betale 150,- for endringen. Jeg er ikke imot endringsgebyr i seg selv, men det blir bare teit i en slik situasjon. Jeg forstår ikke forskjellen på å gjøre en booking med flere klasser fra starten eller å endre fra en klasse til flere .. Edit: det var forresten OK med leg-for-leg. Og agenten fikk lagt inn alt. Det skal sies at han brukte ekstremt lang tid og til slutt foreslo han å ringe tilbake når alt var klart. Jeg er IKKE sikker på om det skjer ..
Igjen.. Spørs hvem som tar telefonen. Gikk helt fint for meg i mandags. Booket først LHR - SFO i BIZ, ba agenten legge på OSL - LHR og SFO - HNL i ECO. Null problem. Er Diamant, kanskje det som spiller en rolle? Opplever at de danske agentene er bra, Anders og Simen, resten er jalla...
Det skal gå fint å legge på feed i economy innenfor samme sone slik du har gjort med OSL-LHR her. Har agenten oversett at SFO og HNL er i ulike soner eller klarte de også å justerte poengtrekket?
Booket nettopp nå 8 legs hvor OSL-MAN og LHR-OSL var feeder. Måtte ringe tilbake 3 ganger. Hun var visst under opplæring og måtte få hjelp. Ble ingen endringsgebyr (selv om det var noe jeg hadde forventet), fikk alt ordnet i løpet av "bare" 4 timer. Fikk betalt med 2 voucher i tillegg til kort og ble oppringt en siste gang for å dobbeltsjekke at jeg hadde fått billetten på pdf
Han glemte å justere. Når han første begynte med LHR - SFO / SFO - LHR, så sa han at det ble 130k, nevnte da at jeg vill legge på OSL - LHR / LHR- OSL og SFO - HNL / HNL - SFO. Har lagt merke til at poengtrekket må gjøres manuelt av agenten. Har og opplevd som andre her at poenga ikke har blitt trukket i det hele tatt... Fått noen "gratisturer".
Agenten fra i går ringte selvsagt ikke tilbake (sjokk!) Så da jeg ringte i dag var det ingen spor av bookingen... Måtte ta hele prosessen på nytt. Men etter ca. 15 minutter la agenten på (eller, det ble stille uten at hun svarte og etter 1-2 minutter ble det brutt). Ringte inn igjen og måtte starte fra start nok en gang ... Etter 40 minutter kom vi endelig i mål med en booking med kun Biz: OSL-LHR-JED-CGK-HND-GPM/ICN-CGK-JED-LHR-OSL Retur: 5 legs
Har du fått denne billetert med pdf? Utrolig mange agenter som "booker" reiser som ikke går gjennom når back office ser på dem. Aldri fått noe varsel eller oppringing av agent om dette. Hele reise forsvinner bare. Veldig ubehagelig ved feks en endring der man risikerer å miste hele eller deler av reise. Opplevde det for er par uker siden
Det der er en skikkelig uting. Agenten jeg hadde i forrige uke hadde ihvertfall skam nok i livet til å legge på allerede etter 10 sek, og ikke la meg henge på telefonen og sløse bort 15 minutt av livet mitt… «I would like to add a feeder to an existing award booking» «Ehh, OK, sooo….oh….erm… my system is…ehm… rebooting….and not available, can I just put You on hold?» Yeah, right. Som man sier her vest: Du lyge så det renner av deg!
Den første jeg pratet med i går fikk også plutselig "frys" på systemet og måtte sette meg over til en annen ...
Skal straks avbooke OSL-JFK t/r direkte med SAS, bonustur. 12.9 - 15.9 (langhelg). Hvis noen ser etter billig (med FP4) og rask tur kan dere følge med i tilfelle de dukker opp. Avbestiller om ca 10 min.
Jeg sliter med å finne bookingen min hos KLM. Har booket OSL-CPH-AMS-LHR-CUN-LHR. Finner og får lagt på setereservasjon til alle legs, utenom AMS-LHR med KLM. Legger inn bookingref og etternavn hos KLM, men får bare beskjed om at de ikke finner bookingen. Noen som har vært ute for det samme og har noe tips? Edit: Tok en telefon til kundeservice. Svarte på 2 min en lørdags kveld. Han hadde bookingen min klar kun basert på tlf jeg ringte fra. Ordnet seter på 1 min og bekreftelse på e-post 20 sek etterpå. Se og lær SAS!