Noen som har hatt problemer med å ombooke sin CT disse dager?
Jeg prøvde i dag og endre en CT reise i sommer som ble endret hos SAS forrige uke og senest i går igjen.
Ringer til CT telefonen, en svenske svarer. Jeg spør han om han kan finne en ny rute til meg og endre den fra Mars til Juli på utreise. Ja det kunne han, men han finner ingenting. Jeg sier, søk enkeltvis legg for legg, og han bare: nei,nei,nei det har vi ikke lovt til. Jeg bare, jo, din svenske kollega booket denne reisen til meg legg for legg første gangen jeg booket denne turen. Han bare, gi meg 10 min, skal snakke med noen opp i systemet. De 10 min blir til 40 min venting, og han er tilbake. Ja dem sa det okei denne gangen fordi situasjonen er som den er. Han søker og han bare: jaaaa visst her er det mye ledig, finner utreise, men ingen hjemreise. Jeg bare ok, igjen søk legg for legg, han bruker 30 min, finner ingen. Jeg bare hmm ok, snakkes prøver igjen i morgen.
5 min senere, jeg ringer på ny, ei kjekk ung svensk dame svarer. Samme prosedyre som ovenfor, hun prøver finner ingenting. Jeg sier prøv legg for legg, hun prøver, joda igjen mye ledig, når hun skal sette sammen reisen klarer hun det ikke, hun sier du må snakke med noen av mine kolleger fra CT kontoret jeg får det ikke til. Prøver en 3 agent før jeg skjønner at jeg ikke kommer noen vei.
Hva er det egentlig som skjer hos SAS, og hvem er folka som sitter på CT telefonen? Ingen av de har jo den kompetansen som de tidligere folka hadde som jobbet i Tallinn tidligere. Alt er blitt så j*vla vanskelig virker det som og de virker jo helt fjerne alle sammen.
Vis alt...