Det viser seg at jeg er blitt flyttet fra 3K til 1A i den andre flyvningen. Om det ikke blir equipment change, er det nok stor sjanse for jeg fortsatt beholder biz-setene mine. Jeg skal alltid klare meg med øko- eller ingen service så lenge jeg kan sitte komfortabelt.
Om man booker en ct reise på nett og ombestemmer seg, så refunderes 450kr gebyret ved egen kansellering?
Takk for svar. Det var jeg ikke klar over. Om man endrer ruten så er det 150 kr per person i bookingen, eller 150 kr for selve endringen?
Jeg ble akkurat belastet 10eur pr pers for å legge på CPH-SVG på en eksisterende enveis EWR-CPH. Via telefon, var ren SAS-reise, ikke CT. Den har jeg ikke hørt før?
Ordinært endringsgebyr når man ringer inn er kr 150 per passasjer, så her har du sluppet billig unna ved at agenten har valgt point of sale utenfor Skandinavia.
Har noen erfaring med å oppgradere flyvninger med SAS (gi bud) for ett eller flere legs som er del av en CT? Agenten nekter å endre CT siden CT er utgått og allerede er endret flere ganger. Spesifikt er det snakk om ARN-LHR som jeg har i go.
Nå ringte jeg inn på ny, fordi jeg ville endre en ren bonusreise innenlands. Sas.no klarte ikke gjennomføre endringen. Og igjen så ville de belaste meg med 150kr x antall PAX. Man skal vel ikke ha den 150kr når websiden ikke klarer å hjelpe meg?
Noen må arrestere meg hvis jeg tar feil, men jeg mener det er 150,- i endringsgebyr pr. pax, uansett om det gjøres på nett eller telefon.
Jeg finner mange ledige seter LHR-BOG i biz på SAS sitt *A søk, men de dukker ikke opp i awardfares. Noen som har erfaring med andre destinasjoner som har tilgjengelige seter som ikke vises i awardfares?
Skulle endre en sas billett forrige uke og da ble en belastet med 150x2 + endret avgift pga endring med mellomlanding.