Avbestilte en CT tur forige uke. Fått tilbake poeng og CT, men ingen av avgiften. Blir dette også refundert? CT telefonen mente ja, men ikke fått noen "refund notice" eller penger tilbake.
Det tok 18 dager fra jeg kansellerte til refund kom inn på kortet. Avbestilte mens beløpet bare var reservert.
Hei! Jeg er på jakt etter bonusbilletter til Brasil. Det er meget vanskelig å finne. SAS sin søkemotor foreslår reiser via USA. Men er det tillatt? Det bør det jo være når SAS søkemotor foreslår det... Men jeg må ringe inn å bestille så vet man jo aldri Og hvis jeg husker riktig så kan ikke SAS plus kombineres med verken Business eller Economy hos Star Alliance stemmer ikke det?
Vía USA til Brasil burde ikke være noe problem. Ang plus, noen spekulerer i at det avhenger av hvilken Plus-billett som finnes, hhvs klasse F eller I. Jeg har ingen fasit, men det mange som har fått plus og business, det er også mange som ikke har fått lagt til plus som finnes lett søkbart til en Star reise, så mulig det finnes noen komplekse regler sok styrer dette.
Jeg skal reise til Brasil med bonusbilletter på mandag med TAP! TAP fly til flere destinasjoner i Brasil, vi flyr til Recife.
Finner meg en elskerinne til den tid, om hun sier nei Det er det som er fint med SK billetter,navn kan stokkes om på for en slikk og ingenting
Noen som har tips til destinasjon utenfor europa som er mulig å oppdrive i business class i juleferien?
Vi feiret jul i Costa Rica, men booket da 11 mnd før.. Da var det flust med Avianca til og fra Bogota fra Europa. Merk at Avianca ikke lenger har business intra Sør-America..
Yup, og man kan være heldig å få ny kabin også PTY-CUN: Vi fikk gammel kabin dog på BOG-PTY: Fortsatt ok sted å sitte altså Men de nye ser unektelig mye bedre ut når man trår inn i flyet. Edit: Copa har også en del blackout dates rundt jul, så er kanskje vanskelig å få fisket inn disse setene i den perioden.
85 dagers-regelen for LH C long haul gjelder fremdeles for de fleste reiser. Unntaket er married segments med VIE som origin eller destination
Haha godt forsøk Min LH er MUC-FRA-ICN Vi kan vel heller si at LH er restriktiv med billetter, men en hard lock på C er det ikke på samme måte som F.
Denne reisen? Jeg har en tilsvarende booking neste sommer, med LH C SIN-FRA og OS C FRA-VIE. Det var null ledig på SIN-FRA, men ved å legge til VIE var det plutselig 5 ledig i business. Dette ser ut til å gjelde store deler av rutenettet.
Det er veldig spesielt. Jeg flyr jo Austrian fra VIE så det er ikke married ville jeg tro. Men det stemmer at Lufthansa har O/D tilgjengelighet og ikke bare segment for segment.. Flaks at vi skal fly fra VIE da
Mener du en betalt service-avgift? Eller fly-avgiftene aka flyskatt? Den første kommer ikke tilbake, men den andre må alle flyselskaper refundere når du velger å ikke fly likevel.
Er dette basically strategien for å booke CT-billett? 1. Finn en reise f.eks. FRA-HND i C, ring inn og book over telefon 2. Bruk så masse tid på å finne/vente på at OSL-FRA blir lagt ut, ring inn og få lagt den til eksisterende FRA-HND booking. Hvis man ikke lykkes å finne det, så kanselleres opprinnelig FRA-HND booking Eller har jeg misforstått? Burde nesten stått i første post
Jeg booker ofte long haul strekket t/r også legger jeg til TRD-OSL-FRA feks når det blir tilgjengelig så jeg ikke mister long haul strekket hvis man booker langt frem i tid.
Jeg booker ofte long haul strekket t/r også legger jeg til TRD-OSL-FRA feks når det blir tilgjengelig så jeg ikke mister long haul strekket hvis man booker langt frem i tid.