I teorien fikk jeg beskjed om 24 timer. I praksis ringte jeg SAS ca 0830 i morges og ringte in 2330 i kveld. Og da lå både first til BKK og C til MNL i reservasjonen.
Hvis du ikke er redd for Air India så ser det ut som det går en mer direkte rute med TG C BKK-DEL og AI C DEL-FRA den 18. Desember. Så lenge det passer med MNL-BKK og FRA-OSL såklart.
Thai F LHR-BKK Singapore F loungen er beste alternativ for frokost før avreise mot BKK? har jeg adgang til F loungen på BKK ved ankomst når jeg skal videre i C 6 timer senere? Har Thai bil service i London for F passasjerer?
2 ansatte senere er ruten din lagt inn @Jorge. Min engelske venn for 2 timer siden fant ikke dette alternativet, og heller ikke alternativet via Mumbai. Men hun som svarte nå fant flightene og et biz sete hjem fra FRA også. Hun skulle legge det til billettering så tror jeg at jeg må følge det opp med SAS på dagtid i morgen så Thai F ikke glipper Edit : Den ruten gir meg en kort kveld i Bangkok by i stedet for 6 timer på BKK og en mandagskveld med Gluwein i Frankfurt før jul. Ikke krise det. Edit edit : Mister Ethiopian da, men skal fly dem i Januar på vei hjem fra Bangkok uansett Og Air India er det jo ingen som flyr her inne, så hvorfor ikke teste?
Ja, men det må være en av de verste opplevelsene jeg har hatt. Servitørene krøp på alle fire bort til bordet vårt og tok bestilling/serverte, og krøp tilbake ut av syne etterpå. Sjelden jeg har følt meg så ille berørt.
Hvis hen kommer med pledd og pute kan hen få krype så mye hen vil Når det er sagt. Så er det noen typer service som gjør meg dypt og inderlig flau. Jeg bruker alltid Singapore staben som et eksempel på det motsatte. Proff Asiatisk service, men ikke servil. Det digger jeg.
Krøp på alle fire Var vel mer på huk, men ja. Hadde samme opplevelse i F-loungen. I lufta var det mer som SQ og ikke fullt så uvant for oss stakkars nordmenn.
Nettop. Da var det henge med god service, ikke henge på F billetten. Dessverre. Om ikke helt overaskende.
Helt irrelevant informasjon for oss, men måten man gjør dette er å utføre en "Long sell" med kommandoen SS, diverse flight info og FB på slutten for "force booking" https://servicehub.amadeus.com/c/portal/view-solution/784197/how-to-sell-a-flight-cryptic- https://servicehub.amadeus.com/c/portal/view-solution/806022/invalid-action-code-for-yy https://servicehub.amadeus.com/c/portal/view-solution/783251/how-to-waitlist-a-flight-cryptic- Så Amadeus-kommandoen en SAS-agent må skrive for å trylle frem ett sete på CPH-HND i bookingklasse I 4. mai er: SSSK983I04MAYCPHHNDFB1
Dette høres ut som en ekstremt tungvint løsning. I dagens samfunn ser vi stadig forbedringer på brukervennlighet både her og der, men sas sine kundebehandlere skal tydeligvis ikke bli med på samfunnsutviklingen som folk flest er med på. Det er nok frustrerende å leve på nittitallet i 2022
Uavhengig av hvem man skal skylde på så er jo dette noe som sas sine kundebehandlere må forholde seg til. Det skulle jo bare mangle at de blir opplært til jobben de skal gjøre, dessverre ser det ikke ut som at det er tilfelle.