Nice! Tusen takk! Hva er regelen egentlig? At openjaw avstand skal være kortere enn avstanden til start/slutt destinasjon?
Svarer meg selv her, ruten jeg ønsket på CT-telefonen gikk gjennom nå. Har kun fått en mail fra SAS customer center og ikke den vanlige pdfen, men står billettnr og alt på mine bookinger på sas.no, så regner med det skal være i orden.
Sitter og ser på mulige ruter fra europa til BKK. Er alle Thai sine gamle 777 300 ER retrofitted i 2018? Noen forskjell på de ulike 777 300 ER flyene (bortsett fra de fra 2022) ?
Interiøret på 773ER føles eldre enn selve flyet, men det funker. London-flyene har litt moderne interiør.
Ja, jeg ser at de flyr de nye fra 2022 på formiddagsflyet fra LHR-BKK. Er ikke så mye annet enn TG å få tak i, så da må det bare bli sånn. Har i det miste A350 hjem.
Er det noen som husker i farten hvor mange timer en TG-reservasjon kan stå før den kanselleres? Gjorde en ombooking nå og vil helst ikke miste de setene. Agenten skjønte ikke problemstillingen.
Thai har lang autokanselleringstid. Husker ikke i farten, men en reise jeg booket for litt siden hadde flere måneder. Når det er sagt er det jo alltid greit å få reisen billetert så raskt som mulig, for å være sikker på at alt kommer på plass og få ro i sjela
Noen som har forslag til en routing ATL-SVG mellom 9-15 Juli 2024 ? Har vært igjennom følgende uten å finne annet enn ECO ATL-MUC ATL-FRA ATL-ZRH ATL-VIE ATL-CPH Og sikker noen flere jeg ikke husker har landet BIZ ut 27 Juni og ECO hjem 19 Juli, men skulle gjerne hatt BIZ hjem også Så hvis noen har en routing jeg kan sjekke, så setter jeg pris på det
Er det en generell sperre mot å fly LH innad i europa, før TG til BKK? Får ikke lagt til OSL-FRA med LH selv i eco.
Og da var vi i gang med laaaaaang ventetid på ct-telefonen igjen. 45 min i kø før det ble brutt. Hårreisende dårlig.
Jeg ringte 4 ganger på rad nå for noen minutter siden, kom gjennom på 1-2/3 minutter hver gang. Jeg har gullstatus, og det virker å være tydelig prioritet for statusmedlemmer. 45min kø er ganske crazy på en helt vanlig dag uten store hendelser som fører til ekstra trykk
Forsøkte komme i gjennom i går, ventet ca 20 minutter før jeg ga opp og ringte vanlig sas kundeservice, er diamant. Kan bli festlig mot slutten av måneden dette
Ved neste oppringing kom jeg gjennom på under 5 min. Blir bare så irritert når man sitter i en såkalt kø som blir brutt. Er jo en gjenganger at det bryter etter en viss tid og man må starte på nytt.
Det var jon helt fantastisk! hadde ikke passet for meg å dra uansett, så gikk ikke glipp av noe, men veldig bra for de som fikk bestilt seg tur!