Hvis du gjorde en endring/kansellering per telefon, og det er gått mer enn 2-3 dager så bare ring. Poengene dukker opp med en gang. Det er min erfaring. Har måttet gjøre det par ganger.
Jeg er ikke nervøs ennå, men tar billettering på Sky lang tid om dagen? Reisen er reservert, har tilogmed valgt seter - men hva skjer om de ikke billetterer i tide? En uke til avgang.
Har du ventet en stund ville jeg ringt. Hadde noen KLM flights som forsvant etter 96 timer da de ikke ble billettert i tide..
Dette var VS, var det ikke? Var i samme situasjon med VS for ikke lenge siden. Da tok det 14 dager og to telefoner før de fikk ordnet det. Hadde også valgt seter. Vet ikke hvor lenge det ville gått før jeg hadde mistet bookingen. SAS fjernet feeder etter ca 10 dager, også med seter, men jeg har vært med på at de ble borte på under 12 timer i *A (SQ). Bare å purre. Dersom agenten har trukket poeng feil e.l, kan du ikke regne med at noen forteller deg det. Backoffice lar bare bookingen dø virker det som.
Skal mase i morgen. Det som jo er litt interessant er at den orginale bookingen er billettert, men Y på ene strekket. Vi vil selvsagt reise sammen med resten av familien i C, så ergo. Lurer på om den orginale billetten står seg inntil de har erstattet med ny.
Ingen bevegelse i dag, sendte en purring til gullmailen om de kunne dytte litt på saken. Er det andre her som har booket manuelt denne uken og fremdeles venter på billettering, evt har blitt billettert? Man skjønner at SAS blør penger når hele kundeservice er i shambles. Typisk snittkost per tatte telefon er jo et sted mellom 80-100 kroner, mail noe lavere.
Dette skjedde meg i dag. Gjorde en endring på en booking i går, trakk poeng og sa at billetter skulle komme på mail. Ringte tilbake i dag, backoffice hadde bare ignorert pga noe de ikke forstod. Ny agent fikset og sendte den til backoffice. Ikke fått billetter enda. Avreise om 7 dager. Venter på billettering her
Har booket BKK-CDG i biz og trenger å få lagt på feeder CDG-OSL Søk på kun feeder leg CDG-OSL gir null treff på web, uavhengig av klasse Søk på hele strekket BKK-OSL gir flere treff i eco med samme reise BKK-CDG Sliter med å få denne gjennom hos kundeservice. Noen råd?
Da er det nok married segments og dermed ikke mulig å få til. Må finne bare CDG-OSL i valgfri klasse, eller hele BKK-CDG-OSL i Biz sammenhengende (married)
Som diamant tror jeg at jeg kom til inhouse support i Oslo (hvis den finnes der) og vedkommende jeg snakket med var også vedkommende som billetterte. Kom i etterkant på at endringen jeg gjorde var feeder flights, og der koster det 150 kr per pers. Jeg endret ikke dato eller rute. Sånt sett var det riktig.
Hva med å avbestille BKK-CDG biz, booke hele BKK-CDG-OSL som en ny booking i Eco, og få kundeservice til å oppgradere BKK-CDG til biz? Skulle tro det var mulig, men har fått nei hver gang hittil pga blanding av reiseklasse
Bestilte bare ny. Har ikke avbestilt CUN enda. Men når jeg bestilte CUN på tlf så la han gebyret på 450 kr inn i taxes, så tror muligens det ikke blir noe kostnad å avbestille ettersom de 450 kr er i taxes og taxes skal jo tilbakeføres?
Det var skatter og servicehonorar/evt telefongebyr jeg tenkte på. Mener at alt skal tilbakeføres ved "full refund", men er ikke sikker på gebyrene.
Hmmm ja. Vet ikke Var der endring på tidspunkt og på CUN flighten? Har ikke sjekket og ikke fått noe oppdatering i appen