Endte opp med å kansellere MEX-CDG og booke på nytt. Ny plan: MEX-MAD med AM MAD-ORY med UX CDG-OSL med AF Om dere trenger SkyTeam-billetter over dammen: https://www.flyertalk.com/forum/pre...1-skyteam-mexico-europe-both-ways-860-ow.html Det var dette jeg booket.
Sjansen for det, uavhengig av selskap, er mikroskopisk. Om de trenger å gjøre opup, er det egne statusmedlemmer som får det - ikke andre sky elite.
Vi ble oppgradert på Delta fra Atlanta til Cancún. Dette var vår tredje tur på denne kampanjen, så forventer oppgradering på 33% nå
SAS har oppdatert vilkårene i for kampanjen i SAS-appen. SAS er runde i kantene og gjør kampanjen mer fleksibel og kundevennlig. Kudos til SAS. Følgende er det eneste jeg kan se er endret; Due to members' feedback, we decided to accept all flights flown until the end of the campaign, 31 December 2024. We will accept retroactive registration of these flights in January 2025 and have a slight delay in announcing results due to this Resten av vilkårene. Om noen har kopiert tidligere versjon og vil sammenligne TO AVOID MISSING OUT ON THE MILLION, KEEP THESE RULES IN MIND: Travel with 5 different SkyTeam airlines - Get 10 000 Bonus points, Travel with 10 different SkyTeam airlines - Get 100 000 Bonus points, Travel with 15 different SkyTeam airlines - Get ONE MILLION Bonus points You must fly using your EuroBonus membership number, not another frequent flyer program. Register participation any time during the campaign. For the flight to count, EuroBonus points must be earned on or used to pay for the flight.The airlines eligible for this challenge are Aerolineas Argentinas, AeroMexico, Air Europa, Air France, China Airlines, China Eastern, Delta Airlines, Garuda Indonesia, Kenya Airways, KLM, Korean Air, SAS, Saudia, TAROM, Vietnam Airways, Virgin Atlantic, and Xiamen AIR You will be rewarded Bonus (not Level) points. Due to members' feedback, we decided to accept all flights flown until the end of the campaign, 31 December 2024. We will accept retroactive registration of these flights in January 2025 and have a slight delay in announcing results due to this Both regular and award trips (paid with points) count. It is the operating carrier that counts. If you book a flight where one segment is with e.g. SAS and the other with e.g. Delta, it counts as two partners for the challenge. You will be notified of the outcome in January 2025. You can participate only once, and you will be notified that points have been credited after the campaign. SAS employees are not eligible to participate. EuroBonus reserves the right to deny point rewards in case of misuse. If you are not able to add your EuroBonus number into the booking, please ask the check in staff for help.
Beklager om noen har allerede stilt og besvart spørsmålet, men: har noen fått noen form av skriftlig bekreftelse om registrert detlagelse etter å ha trykket på knappen?
Dette er problemet for meg som må oppføre EBB i bestillingen selv om jeg har Sky Team Elite Plus men men
Apropos den siste setningen i Olivia sitt svar: "Make sure it's there before the flight". Det er flere år siden jeg måtte etterregistrere noe, så: er det ikke slik at hele etteregistreringsverktøyet eksisteret nettopp for flyvninger foretatt uten at FF nummer var ført inn i bestillingen / boardingkort? Altså, jeg trodde at i tilfellet at agenten ved sjekk-in kan ikke hjelpe med det og skriver ut et boardinkort uten EB nummer, så kan jeg sende den inn for etterregistrering. Men jeg forstår det som Olivia skrev slik at man må ha nummeret stå på korter for at flyvningen skal telle. Riktig/galt?
Når du har en 117-billett kan sas (og du selv via sas.no) endre FPP nr. Hvilket er relevant for saken her.
Jeg viser til det spesifikke kravet å sjekke at nummeret er ført inn - hvorfor skal den være spesifikk bare til bestillingen betalt med poeng? Men egentlig uansett om det er relevant til revenue tickets eller ikke, hva skjer om man får ikke å sette nummeret inn i booking selv ved skranken?