Hadde også satt veldig pris om noen kan dele på PM. Har alliert meg med en som skal hjelpe meg på jobb imorgen, men da trenger jeg jo et script.
CGK-SIN-SGN-PVG-CAN En kort oppsummering av ting jeg synes er verdt å merke seg: Transitdesken på SGN var virkelig et mareritt. De var så trege og uklare at vi, etter en time med "please wait, take a seat" måtte gi opp forsøket på å sjekke inn for MU og skrive ut boardingkort der. Vi løp i stedet til immigrasjonen – heldigvis er vi visumfrie i Vietnam, så sjekket inn ved skranken. Ingen tilgang til VN-lounger på SGN for EBG: "SAS har ikke signert en kontrakt." 24-timers International-domestic-international TWOV fungerte perfekt på PVG. Alt var godt merket og forklart, og tjenestemannen sa at vi ikke var de første som reiste videre til CAN-BKK samme dag. Vi var på PVG tidlig om morgenen.
Det var rart. Jeg var på SGN for 4 dager siden og kom inn i loungen uten problem. EBG i økonomi på VN!
Om det i det hele tatt er mulig. Er det noen som har forsøkt retroclaim på award-billett for å verifisere at de er registrert/se hvilket resultat SAS gir på slike billetter?
Bare sånn i tilfelle de ikke hadde nok millionærer enda. SAS er virkelig styrt av særdeles begavede folk, må jeg si.
Jeg er ikke veldig begeistret for denne kampanjen, men at 5 personer vinner 1 tellende steg mot millionen er nok ikke det som kommer til å svi for SAS eller oss som må krige om billettene.
Er ikke uenig, det kommer nok ikke til å endre utfallet så mye. Det er mer det at jeg føler at det viser at de virkelig ikke vet hva som skjer. Eller kanskje det er det som er hensikten med quizen? At de prøver å få en føler på hvor mange som egentlig er interesserte i millionen?
https://travel.flysas.com/eurobonusmillionairequiz/ Kommer opp på home-fanen etter hvert om du venter litt.
Ser ikke ut til at jeg får retro til å funke med det første. Sender jeg mail til eb-etro, skal de da ha kopi av alle boardingpass?
Vi fløy MU - kanksje det var det som årsaken? Men han fyren i loungen insisterte at det var SAS sin mangel på kontrakt
Herlig, spesiel nå når jeg har brukt 1,5 timer på å forberede to e-poster med retro claim for to personer, inkludert boardingpasskopi. Angrer litt på at jeg gikk inn i dette styret med millionjakten. Håper du iallfall kan svare på PM.
Så langt har jeg klart å kreditere alt utenom Kenya. Har prøvd de fleste kombinasjoner. Jeg fikk en Bid Upgrade til Biz og fikk ny billett i klasse Z. Har prøvd med både Z og N som var original booking class samt flere. Alle navne kombinasjoner også. Noen som har hatt lignende erfaring med etterregistrering av KQ? Neste steg blir ebretro mail, men det har en tendens til og ta sin tid. Det virker som at navnet aldri har vært på flyet. Tips mottas med takk.
Da var min reiseplan lagt og nesten alle billeter bestilt. Starter på morgenen Torsdag 5 Desember og er tilbake på ettermiddagen onsdag 18 desember. 05.12 OSL-MAD DY MAD-BCN Air Europa Eco BCN-AMS KLM Biz 06.12 AMS-MAN KLM Biz MAN-ATL Virgin Biz (330-900neo) ATL-CUN Delta Biz 08.12 CUN-MEX Aeromexico Biz MEX-YVR Aeromexico Biz 09.12 YVR-ICN Korean Biz (787-10) 10.12 ICN-PVG Korean Biz 12.12 PVG-TPE China Airlines Eco TPE-PVG China eastern Eco PVG-XMN China eastern Eco 13.12 XMN-CAN Xiamen Airlines Eco CAN-BKK Kenya Eco 14.12 BKK-SGN Vietnam airlines Eco 16.12 SGN-SIN Vietnam Airlines Eco 17.12 SIN-CGK Garuda Biz CGK-JED Garuda Biz 18.12 JED-CAI Saudia Biz CAI-OTP Tarom Biz OTP-CDG Tarom Eco CDG-OSL Air France Eco Er forumet keen på reisebrev eller begynner det å bli nok med millionreiser nå?