Har ringt klokka 7, 2 dagar på rad no og spurte etter ANA F 355 dagar fram i tid både frå LHR-HND on JFK-HND. Dei får opp "Awaiting Government approval" det samme står forsåvidt på ANA sitt eget søk.
Ja. Kommer opp på min booking for November '24. Stod også på forrige booking - forsvant vel et par uker før avreise..
Er det noen som har klart å booke LX First på GRU-EZE eller v/v? Er vel eneste tilgjengelige strekket for EB-medlemmer.
Det spørs helt på belegget akkurat den dagen. Noen datoer er det betraktelig større sjanser for både O og I dersom man flyr FRA-GRU-EZE (eller v/v). Ikke at det er viktig med F på en så kort tur som GRU-EZE altså, det ville nå mest vært for å ha vært innom LX F før butikkdøren låses for siste gang og metallgitteret sveives ned.
LX F er generelt ikke tilgjengelig for *A-partnere. Men i det minste United har tilgang til GRU-EZE og v/v. Men vet ikke om noen med EB har lykkes, derav problemstillingen. https://onemileatatime.com/guides/redeem-miles-swiss-first-class/
Håper på å klare FRA-MEX i LH F mellom 2-7 februar, har alt billetter i business med CT. Bare så jeg har forstått og har strategien riktig: 1) Følge med på Awardfares med søk på FRA-MEX, SAS Eurobonus, og first aktivert 2) Så fort den eventuelt varsler om noe, forsøke å ringe vanlig kundeservice et par ganger for å endre billett (men sannsynligvis få nei) 3) Ringe CT telefonen når den åpner på morgenen 4) Suksess, nyte livet, skrive reisebrev Ikke noe mer magi enn det?
Jeg er ingen ekspert, men dersom det er slik å forstå at du har utreise 2. feb så er det i øyeblikket kun 2 seter ledige. I den grad de i det hele tatt slipper ett av disse til *A-bonus så vil det antakelig skje så kort før avreise at det er lurt å supplere med proaktiv telefonbruk i tillegg til varsler. Dersom det er slik å forstå at du kan velge utreisedag mellom 2. og 7. feb så er det i øyeblikket best plass 7. og 6. feb (i den rekkefølgen)
Takk for gode råd! Krysser fingrene for 7 feb da, har business-billetter 7 feb men åpen for å dra tidligere hvis noe åpner seg.
Ser at Awardfares lister 3 billetter i first class nå for United Mileage plus, men ingen på SAS Eurobonus for samme flygning. Er det slik at billettene ikke er tilgjengelige for SAS, eller er det bare etterslep i systemet?
SAS sitt API viser ikke First. Bare SAS kundeservice som kan gi deg svar på om setene finnes eller ikke. Hvis AF viser tilgjenglihet så er det i beste fall kun hva AF estimerer er tilgjenglig for EB. Anbefaler og ringe ASAP.
Jippi! Stor takk til Emma på kundeservice som var serviceinnstilt! Til tross for at det var CT så løste hun det. Gleder meg til å prøve first.
Du snakket med vanlig kundeservice i dag, lørdag? Og hun kunne endre og utstede billettene? Eller ble de lagt i kø til mandag?
I SAS appen står det nå first, jeg kunne velge sete, poengene ble trukket - men endringsgebyr er ikke belastet og har ikke fått noen mail enda, så ligger kanskje i kø? Vet ikke. Krysser fingrene
Ligger nok i kø. Endret en reise selv (til business), men ser det samme. Angivelig så jobber EB-avdelingen i helgene også. Det sa i alle fall han ene agenten jeg snakket med. Hvilken dag reiser du?
Ja, 07:00 Både 1 og 2seter bra tilgjengelighet via ORD. Har ikkje sjekka SFO som sjølvsagt også er ein mogleghet. Booka via ORD på returen.