Er det generellt blitt vanskeligere å få tak i F biletter? Sist jeg bestillte var i Mai 2018.. da gikk det som en lek. Nå har jeg sammen med Tallinn kikket på datoer fra Juni til Oktober 2020 til Singapore. Stort sett kun 1 sete ledig om noe. Selv med Air China..
F er blitt meget vanskelig til/fra Europa. Siden du sist bestilte har: Asiana lagt ned F SIA lagt ned F på CPH-SIN-CPH Thai kuttet ekstremt ned på tilgjengelighet til/fra Europa ...og nå kan til og med ting tyde på at LH er blitt gjerrigere.
Blir de for gjerrige, så blir det enda mindre EBB fokus på meg, og enda mer Cashback fokus, jeg har allerede kjørt ned inntjeningen min kraftig, og jeg kan stoppe helt hvis det ikke lønner seg lengre. Da tjener jeg kun poeng på kort og flyginger, for "Cashback is tha king soon"...
Jeg har holdt på en stund med en booking for to som skal reise i morgen, med ønske om LH F. To ganger har det dukket opp billetter som har blitt snappet opp av noen andre rett før jeg har fått bestilt. Men det har jevnt og trutt kommet litt og litt(to uker før og i går), i dag dukket det opp to plasser på FRA-PEK selv om det var F2A2. Fikk nettopp mail fra EF om at det har blitt lagt ut MUC-PEK for i morgen siden jeg sjekket i dag tidlig. Så det legges tydeligvis ut, bare veldig sent. Returen var mye enklere, den ble booket to uker før.
Da sitter jeg rolig i båten. Kan reise ut i perioden 25.-30. okt, og ser det er tilgjengelige seter på mange avganger til LAX.
Jepp! Fikk de to siste setene på det med F2A2 fra FRA, hvis ikke hadde det ikke gått for så ikke mailen med avgang fra MUC før etter kl 17, og er vel da Tallinn stenger? Har fått mail i natt om at det er lagt ut til HKG også. Håpløst når vi er avhengige av Tallinn og ikke bare kan fikse selv. FRA-PEK? Isåfall skal du på tur med Pappa og Brodern i dag.
Ja. Hadde FRA-MUC-PEK fram til tirsdag morgen da de hadde lagt ut 2 seter FRA-PEK og jeg fikk endret. MUC-setene ble lagt ut akkurat 14 dager før og jeg booket dem med en gang Tallinn åpnet. Jeg fikk varsel om at de to siste setene ut av Frankfurt gikk, så jeg lurte på om de ble booket eller om noen hadde blitt oppgradert siden det skjedde rundt et døgn før. Now I know
Blir mange fine trip-reports fremover da. HOI HOI. God tur folket. EDIT: Er på ingen måte misunnelig. @petnwil @Keikrem
F med SQ er det kun Tallinn som kan se om er ledig er det slik? Vurderer å få til FRA-PEK i LH F PEK-SIN i SQ F SIN-HND SQ F HND-LHR NH F
Det var for sent å booke billettene til HKG, så ble til PEK. De fikk CA F videre så kan man jo diskutere om F gleden dermed stopper i PEK eller ikke
Jeg vet ikke Hva er mulig? Lyst til å fly med nye ANA F så tenkte SIN-HND burde gå bra Eller er det kun via BKK med TG man vil få til F opp til HND?
Jeg mener det er kun BKK-HND/NRT som er mulig med F ja. Tar gjerne feil nå har jo SQ åpnet både HKG og PVG i det siste så det er jo muligheter at det kommer i fremtiden.