Hva er grunnen til at det finnes lite tilgjengelige F-bonusbilletter i juni/juli nå? Jeg vet at Lufthansa kun slipper sine F-billetter to(?) uker før avreise. Hvordan er det med de andre selskapene? Er det det at det er så vanskelig å finne attraktive billetter nå et dårlig tegn, eller slipper Thai, Singapore, Asiana, ANA osv billetter nærmere avreise?
Singapore: Slipper ikke ikke for andre kunder enn dere eget program overhodet (på IC). Hva gjelder de øvrige så har det sikkert sammenheng med sommerferie og mange som bruker bonuspoeng på tur.
Har funnet muligheter til ønsket reisemål med Air China og Asiana i F/C (F på viktigste leg). Har forstått at Air China er det bare å styre unna. Hva med Asiana? Bra F-produkt i A380?
Asiana her et meget bra produkt med egen suit (FRA-ICN), Er dere to som reiser så er det veldig bra å sitte i mitten. Jeg hadde booket Asiana på retur. Og Air China på tur ut, og så byttet om Lufthansa slapp seter i F.
Ble en ganske hyggelig rute til Tokyo: OSL - FRA LH Biz FRA - ICN OZ F ICN - NRT(?) OZ Biz HND - BKK TG Biz BKK - MUC TG F MUC - OSL SK Wrap
Jeg har samme ruten nå på søndag, men i motsatt rekkefølge. OSL-MUC SK plus MUC-BKK TG F BKK-NRT TG F HND-ICN OZ Biz ICN-FRA OZ F FRA-OSL SK plus Jeg har trua!
Om der er mulig, så ville jeg sett på ruter til/fra BKK i A380, f.eks LHR. First produktet er mye bedre i en 380 enn 747, hovedsaklig grunnet komforten.
Ikke enig. Vi syns komforten var utmerket i 747'n, dessuten har kabinen bedre ratio på staff/pax pga færre seter, og er stor og lys. Vi trivdes bedre på 747 enn 380 slik sett. Men. 380'n har en helt annen verden av IFE og ikke minst er den utrolig stille.
Jeg syntes setene på 747 var trangere (noe de er) og jeg ble aldri helt komfortabel der. Hadde begge flytypene både tur og retur, så ga meg selv en second opinion også. Og så er jo toalettene på 747 skikkelig små. Men smak og behov.
Sikkert et dumt spørsmål. Har en booking med SAS+CT som jeg ønsker å endre på. Virker som SAS kan legge til CT for å gi rabatten på 50%, så da burde det ikke være et problem for dem å legge til SVG-CPH leg. Alternativet er å vente til mandag å ta det på telefon, som vanlig.
Herlig. Jeg har tatt det som stod helt i starten av tråden for god fisk, "Åpent man-fre 09-17". Da blir det telefonering i morgen.
Ser på en liten påsketur.. og så egentlig på tirsdag/Onsdag i påsken, men så fant vi ut at det kanskje var bedre å svi et par feriedager, og heller fra Fredag/Lørdag.. Og det er jo i utgangspunktet ikke så problematisk.. kommer oss ut i verden fra FRA/MUC, men problemet er å komme seg nedover i Europa fra BGO.. Noen som har noen tips om hvor jeg kan komme meg til noen sentrale flyplasser, som fly ut i Verden? C
Finner ingen muligheter fredag/lørdag via hverken Oslo eller København i Expertflyer, dessverre..Torsdagen er det ledig.
Ja det mener jeg du kan. Du kan starte og stoppe i hvilken som helst av de skandinaviske land (jøss, det rimer jo ). Mener å huske at noen sogar hadde startet fra BGO og stoppet i OSL eller var det CPH (open jaw variant altså).