Jeg tok på et tidspunkt å søkte igjennom alle tilgjengelige flights med ANA F fra Europa. Ikke en eneste flight med 2 seter. Noen dager etterpå var det plutselig 3-4 flights med seter kort tid fremover.. Så umulig er det ikke, men de kommer jammen ikke gratis heller
Har søkt litt gjennom de siste måneder for moro skyld og det ser ut som at du får en del ledig 2 uker frem i tid. Litt ala LH.
Nei, tenkte de ikke var lett tilgjengelig.. Men siden han fant 2 på United, åpnet håpet seg Skal uansett fine tune ruten i ukene før bryllupet, i håp om litt LH F action... C
Brudeparet har booket resort i Japan, så de må den veien! Men satser på det dukker opp noe når det nærmer seg... God tur til LAX! Nyt FCT C
This I know.. har 25 timer på ræven i OZ F Men hans fru er mest giret på mest mulig direkte... Så regner med det blir noen endringer, og at OZ F blir et alternativ istedenfor BKK.. Men nå har han hvertfall sikret seg F til Japan, så får man fintjune gjennom året! C
C[/QUOTE] Må nesten hive meg på tråden, når jeg har en så god venn som hjelper med booking til bryllupsreise Har aldri reist i F før, så tror det blir en bra opplevelse uansett! Men har hørt en del som foretrekker Asiana over Thai, så mulig jeg booker om fra FRA-BKK-TYO til FRA-ICN-TYO med samme retur. Da blir det en del timer kortere tur og, så blir reisefølget fornøyd... Så får jeg se om det åpner seg opp et ekstra sete på ANA F eller om jeg prøver meg på LH F... Vanskelige valg!
Driver med samme fritidssyssel selv - med fokus på NRT-SIN-NRT ruten. Uten å ha sterk empirisk data på dette, mener jeg å se mønster på at: For NRT-SIN hvis >2 seter solgt 7 dager før avreise -> slipp 1 sete For SIN-NRT hvis >2 seter solgt 7 dager før avreise -> slipp 2 seter
Tidligere har jeg funnet en drøss med seter på NRT/SIN. Har ikke kikket på andre veien omtrent da det er "feil" vei å fly mtp tidspunktene etter min mening.. Er vel deilig å ha en F-tur på ettermiddagen og så komme frem på kvelden, så man kan gå passe champis-marinert i seng på et hotell
Helt enig! Lukter på en tur i oktober/november med LH F til HND og ANA F til SIN. Men må ha to seter... Enn så lenge finner jeg niks og nada på den flyvningen... om du kommer over noe, så skrik ut. Derfor ser jeg på SIN-NRT som backup, selv om den tidsmessig strengt tatt ødelegger for resten av planen min
Bestilte CT-tur til Thailand i F nå i dag. Dro på med skikkelig Senja-engelsk innledningsvis, så agenten ble nok finta litt på ræv. Ble kun belastet med poeng for en C-tur i stede for F. Noen vært ute for det før? Fikk forøvrig, med en feil, utreise tos og osl som sluttdestinasjon på retur.
Hvordan er F tilgjengligheten i romjulen (historisk/erfaringsmessig)? Er det enklere eller vanskligere å få tak i billetter?
Har bestilt 2 award business billetter til Bangkok i februar, har nå fått frigjort en CT, kan jeg booke om disse billettene til CT?
Når jeg spurte CT kontoret om dette å de nei. Dette fordi amex kan ikke endre billettene til SAS og omvendt.. Men har vært konge om det omvendte var sant.
Det er oss som snuser på en CT og prøver å planlegge noe som ser greit ut, også er det de som klarer å planlegge hvordan de skal komme kvalitetschampagneberuset til hotellet på tidlig kveld. Takk for veldig god info til oss som prøver å lære og planelgge.