Søk f eks. fra CDG/FRA/LHR til Bangkok, hvor Thai opererer med A380. Har sett mye ledig der, men regner med at den perioden er veldig utplukket generelt...
Man havner i samme kø.... 2 timer og 46 min så langt på meg - og fremdeles ruller den umiskjennelige rytmen i bakgrunnen.....
Ikke meningen å ødelegge feststemningen her... men verre periode i løpet av året tror jeg ikke du klarer å finne. Her er normalt sett null og niks ledig i romjul og like over nyttår. Det seg være østover, vestover eller sydover. Litt Air China seter kan du nok plukke opp fra 28.des og utover... Planlegg heller litt frem i tid, og du kan velge og vrake i Thai A380 F seter østover.
Fått kontakt enda? er fremdeles i køen... ca 55 minutter hittil, musikken driver meg til vanvidd, har den på speaker...
Kan bekrefte at køsystemet til Tallin er ute og kjøre. Opprettet 2 samtaler samtidig fra to ulike telefoner. Min andre samtale gikk gjennom etter 55 minutter. Den andre virker som om har gått inn i en evig loop, og etter 3 timer droppet jeg den.
På slutten av bestillingen, ramset de opp som vanlig diverse cancellation/change rules, men så sa hun, "because you are Diamond, all changes is free up to 24 hours before departure...", Det er nytt??!! Husker jeg alltid måtte betale endringer tidligere?
Tipper det er den berømte call-back funksjonen til SAS, hvor du kommer inn i en lang kø selv når den ringer tilbake.
Kom ihvertfall gjennom direkte, får ellers bare "tjenesten du ringer er for øyeblikket ikke tilgjengelig". Edit: ringte 0046184809167, så ringte de tilbake.
Sitter i 64816099 nå.... Kan ikke annet enn å le over frekkhetens nådegave, at de i automatavspillingen sier de er opptatt av min kundeopplevelse... Undres på om det hjelper noe å klage til AmEx på dette...
Nå har endelig jeg (også) fått CT, og vurderer tur til Dubai med familien (2v og 2b) i påsken. Pt har jeg 115.000 poeng, og 15.000 poeng ble overført fra Trumf i dag. Av det jeg har klart å finne så bruker jeg 60.000poeng t/r for en pers (to med CT) og 30.000 poeng per barn. Vurderer da å forsøke meg på å booke tur med economy så fort jeg har registrert 120.000 poeng på kontoen, også eventuelt oppgradere når jeg har mer poeng og hvis seter er ledige. Hvilket flyselskap anbefales til denne reisen? Og er det noe poeng i å sikte etter bedre klasse med barn? Tenker kanskje folk er mer "sure" ift barneskrik/ bråk når de sitter i business eller first class?
Jeg ringte ved to forskjellige anledninger i dag, og måtte legge på innen jeg kom gjennom begge gangene (grunnet jobb). I forrige uke ringte jeg det svenske nummeret og fikk der en callback-mulighet. Den fikk jeg ingen av gangene i dag. Andre som har erfart at den muligheten ikke lenger er tilstede? Eventuelt andre numre som er bedre å ringe?
Jeg ville spart poengene og hoppet på en av kampanjene til Emirates. Ofte er avgiftene like mye som en økonomibillett.
Halv pris på barn er KUN med SAS. De flyr ikke til DXB lengre. Så regnestykket ditt er også feil. Ellers må jeg legge til at å bruke en CT på economy er verre enn å banne i kirken.
Ringte norske I dag, fikk bare "tjenesten du ringer er for øyeblikket ikke tilgjengelig". Ringte så den svenske, fikk umiddelbart mulighet for callback, de ringte tilbake etter bare 2 minutter!! JIPPI! tenkte jeg, så satte de meg på vent med den grusomme musikken i 53 minutter, selve bestillingen min gikk unna på 5 minutter, 240000 poeng fattigere, til Akl, men med F kun fram til Syd.
Prøvde meg på den svenske i dag, men fikk ikke callbackmulighet Men... Hvis det bare er for å ringe meg tilbake til å stå i kø i 53 minutter er det jo liksom ikke noen vits, annet enn at jeg slipper å betale for stellerskrittene. @yukho la du inn norsk landkode først og 00?
Erfaringsspørsmål til dere: Vi har retur fra Bali i februar. Alle options er ledig, og jeg sliter med å velge. 1. TG via BKK og BRU med nye a350-900 i 12t til Brussel. 2. LX via ZRH på deres 77W 3. SQ via IST på 772 - dog dessverre 6t transit i Istanbul og enn så lenge kun eco til OSL... Hva hadde dere valgt, og har noen erfaringer med tilsvarende flighter og flytyper? Jeg er i tvil...