I teorien ikke, men svenske operatører kan være med åpen for en slik retur dersom ingen alternativer finnes.
Får bare vente og se.. CT tikker vel ikke inn før i februar for min del, så får se hva som er ledig når det nærmer seg.
Dette tror jeg er så individuelt fra person til person at den oversikten må du nok i tilfelle lage selv av egne erfaringer
Noen med tilgang og kunnskap som kan sette opp varsel på awardseter fra Bangkok 15 juni mot Europa, i F? Reiser USM-BKK-EUROPA-TOS. Ikke thai`s 747. Honorering ved suksess finner vi vel ut av
Trenger ikke å fly alle, for å gjøre seg opp en mening, sånn egentlig... Jeg har flydd en del C og litt F, men de erfaringene jeg har selv, stemmer godt overens med de reviews jeg har lest.. Et godt tips når man sitter å ser på ruter, og flyselskaper, er å søke opp "Airline X Business Class Review" på google.. Da kommer ofte OneMileAtATime opp, med gode reviews.. Og man gjør seg opp en mening om hva som er bra, og hva som er mindre bra.... Har aldri flydd United F, men vet fra reviews at dette er mindre bra... Har aldri flydd Eva C, men vet fra reviews at dette er veldig bra.. C
Skal ha expertflyer gående til mars tenker jeg. Hvis du sender pm med flight nummer og dato og avreiseflyplass/ankomst kan jeg sette opp noen varsler. Ellers er det verdt de 99 kr mnd om det sikrer deg en F billett
Jeg lurer på å bestille en bonustur med CT og ser at det er ledig med Lufthansa Business fra FRA til DEL lørdag 30.des. Men siden det er en lørdag kan d være vrient å få tak i evt F-billetter på bonustlf i tide før noen utenfor Norge får tak i dem? Endrixen
jeg hadde følgende booking førstkommende lørdag: OSL-FRA LH C FRA-ICN OZ F lørdag 4. november fant jeg to billetter med LH F fra MUC-ICN. Prøvde å ringe Tallin og de var stengt. Ringte SAS i Oslo og Sverige, men ble henvist til Tallin på mandagen kl 09. Mandag ringte jeg Tallin og da var billettene borte. 5 dager senere fikk jeg napp på expertflyer kl 19 på kvelden. Da var Tallin stengt, men SAS kunne reservere billettene til meg og la de til bookingen, men kunne ikke regne om taxes. Dagen etter ringte jeg Tallin og alt ble ordnet. Fikk da OSL-FRA LH C kl 06:25, FRA-MUC LH C 13:15 og MUC-ICN LH F kl 16:10. Får da to First class bakkeopplevelser med LH samt 11 timer på flyet. Får 23 timer i ICN før vi drar videre til BKK i TG F, 8 timer i BKK før turen går videre til CMB. På hjemreisen blir det TG C fra CMB-BKK-ICN og OZ F til FRA. Hadde LH C FRA-OSL, men avreisen fra FRA fikk endret avreise med 5 min og dermed fikk ikke Tallin lov til å legge til denne flighten (minimum 1 time og 15 min før neste flight). Dermed må jeg ha en overnatting i FRA og første flight til OSL morgenen etter. Noen som har erfaring med å kunne endre til tidligere flight om det er plass på flyet ved gaten? Eller må jeg vente til dagen etter?
Ser at Bali har fint vær i juni. Og finner thai first dit. Er det "lovlig" å reise denne ruten? OSL-FRA-BKK-DPS? Da får jeg plus, first(a380) og biz(777-300) Er det samme veien hjem igjen som er det beste, eller er det mulig å booke samme ruta hjem, og hvilken rute kan man eventuelt ta LH F som er lovlig og fin? EDIT: Funnet hjemreise DPS(biz)-BKK(first med 747)-MUC-Oslo Alt dette kan bookes nå. Er det en bra anvendt førstegangs CT, eller hva tenker folket? Er supergira på LH F A380, men overlever å ta den med neste CT. Setter pris på tips @Are
Hvis du stiller ved gate og tar ut billetten fra First folderen, det er en LH flight du har til Oslo og det er ledig plass ville jeg tro du har brukbare odds...
Ville du ha sjekket bagasjen til FRA eller til OSL? tenkte å ta den ut på FRA for så å sjekke den inn igjen om jeg kommer meg med et tidligere fly. Går to fly direkte til OSL etter at vi har ankommet FRA
Da sliter du. Dine beste odds er ved gaten, og du kan ikke sjekke inn bagasje der. Hvis du har god tid kan du jo ta ut bagasjen i FRA og sjekke ved serviceskranken, men slikt løser seg som regel enklest ved gate.
Håndbagasje! Hvor mange dager skal du være vekke? I slike tilfeller er håndbagasje eneste sjanse du har.. C
Jeg hadde 2 uker i India med en skolesekk.. 4 t-skjorter, 2 shorts, en bukse, 1 skjorte.. Null problem! Livet lekte! De fleste steder går det fint å få klær vasket kjapt.. C
Haha.. Hadde med 3-4 boxere også Ingen vrenging, men vasking går fint.. Og hardeste varmen i badekaret, og litt vaskevann løser dette.. Trenger ikke levere inn heller.. C