Takk for svar Poengene er på plass, må bare vente på CT. Så er spørsmålet om de samme billettene er på plass etter det. 100.000 nås ikke før i starten av desember, så det vil vel ta litt tid. Kan jeg se langt etter de billettene, eller er det "vanlige" ruter som kanskje vil ha tilgjengelighet til nyåret?
Min erfaring er at seter er tilgjengelige i månedsvis, men forsvinner dagen før du ringer for å booke. Personlig bruker jeg ikke tid på å leite om jeg ikke er klar til å slå til om jeg finner det jeg er på jakt etter.
Er egentlig helt enig, men etter 1.5 mnd bonusjaging klør det etter å få bestilt noe. Hvis jeg bruker 100k før fakturaen kommer i november, hvor fort kan jeg få CT billetten da?
Er Tallin stengt hele helgen? Fant selvfølgelig en CT reise nå jeg kunne tenkt meg å booke til Australia, men er jo stengt for i dag. Ikke åpent i morgen heller? Hvordan er det å ringe sas, er det mulig eller bør jeg vente til mandag?
Jeg fikk for etpar uker siden beskjed som nevnt tidligere her i denne tråden at SAS på 915 05400 nå kunne booke og ombooke CT. Åpent hele helgen. Om de har forandret på det igjen vet jeg ikke. Forsøk det, og rapporter gjerne tilbake.
Jeg endret en CT booking i dag på 91505400. Men det var bare SAS-flyvninger. Jeg bestilte CT på sas.no, men siden jeg endret returreise fra EWR til LAX fikk jeg ikke til det på sas.no. En veldig behjelpelig svenske jeg fikk snakke med.
Jeg ringte Tallinfonen i dag, men fikk beskjed om at det var stengt. Jeg ringte derfor videre til 91505400 og fikk booket (open jaw) CT der uten problem og uten særlig ventetid. Jeg fikk prate med en svenske (Andreas?). Han reserverte billettene, men sa at han måtte komme tilbake i løpet dagen med hvor mye avgifter det blir.
Når jeg bestilte hos en svenske ble det ikke opplyst hva det blir. De bare belastet kortet. Først ble det 62575kr per pers (!!!) og etter at kortet ble sperret og 260kr i telefonkostnad (fra Aisa..) så fikk de rettet dette og det ble da 3323..... Jeg spurte om de kunne ringe meg opp igjen når de hadde beregnet kostnaden, men det kunne de ikke gjøre..
Dette var SK og LH; OSL-FRA-KWI // BAH-FRA-OSL De har ikke ringt meg tilbake enda, så jeg ringer og purrer de nå
Jeg var også på telefonen med 91505400 for rundt en time siden og fikk booket om en CT-reise med LH, TG og OZ. Fikk også beskjed om at de skulle ringe meg opp igjen når avgiftene var beregnet. For øyeblikket ligger utreisen (som ble booket om) inne med både nye og gamle flights.
Dette skjedde meg også. Flightene er sikret, men avventer beregning av skatter. Etter fire dager ringte jeg opp igjen, og da hadde de ennå ikke klart å gjøre dette. Ringte da CT-tlf som fikset det på en halvtime. Så man bør følge med her.
Gulf air har minst 5 daglige avganger, men billigst er Jazeera eller Kuwait Air. Klm flyr også dette strekket.