Noen som vet om CT-telefonen er åpen i dag? Står mandag-fredag 9-17, men ikke noe om bevegelige helligdager.
Kom også lett igjennom idag. Noen som vet om det er mulig å velge seter på CT Billett online? Prøver diverse flyselskap men finner det ikke. Dama på CT telefonen sa det var ikke noe problem og mente det tok så lang tid hvis hun skulle hjelpe meg med det. argh.
Prøv å søk opp bookingen din inne på classic.sas.no. Pleier å funke meget godt å velge seter hos ulike flyselskap der.
Jeg flyr SAS (Den har jeg fått reservert) Så flyr jeg Avianca (denne har jeg også fått reservert (PS hva er beste setet på 787 i Biz? (2pax)) Så flyr jeg Ethiopian (her har jeg ikke fått reservert, Ethiopian sier jeg må kontakte Lufthansa eller Swiss, men klarer ikke endre sete online på noen av stedene) Så flyr jeg Swiss (her får jeg heller ikke endret sete noen sted) Noen som kan hjelpe meg?
Har en Premium CT som går ut i år. Mener jeg leste et sted at man ikke trenger å booke tur før senest 14-15 Januar 2018, stemmer dette eller må booking gjøres senest 31 Desember i år?
Slik var mine CT-talks i dag: 09-10= Estlendere 10-14:50= Svensker 14:50-15= Estlendere Resultatet av flere timers arbeid kunne vært å lese i tråden "Mislykkede bookinger av CT". Var nære å få til t/r FRA-MEX med LH F, men null tilgjengelighet på MEX-IAH ødela en fin retur med A380
Jeg har valgt seter (hele kabinen er ledig), og står foreløpig på 7D og 7E i mini kabinen. Men lurer litt på om 6D og 7E er bedre?
Dere vil sitte i midten? Vær obs på at det er herringbone layout. Slitsomt å ha dialog. Frua og jeg tok vindusplass isteden. Jeg opplevde minikabinen som litt trengt og traffikert faktisk. Vi har seter i hovedkabinen på returen og det syns jeg er greit. Ellers verdt å merke seg at biz har bare en do, det syns jeg var lite. Jeg ville valgt rad 7 over 6 fordi jeg ikke liker å ha en vegg foran meg, men det er vel en smakssak. 7 er vel dessuten litt mer skjermet. Jeg satt i 6K og opplevde meg egentlig litt eksponert i forhold til trafikk i galley. Men i 7 er du jo rett foran gardina igjen...
Nå spørs jeg sikkert om noe «alle» vet, men er det slik at man får epost eller brev når man har oppnådd CT? Eller kommer det informasjon om dette på første faktura som viser omsetning > 100 000? Spør da jeg har oppnådd omsetningen nå i løpet av desember (omsetning over 100 000 kommer derfor på faktura som betales i januar) Finner ingen opplysninger om at det er CT tilgjengelig når jeg logger inn på min eurobonuskonto, men mulig dette først kommer ifm. faktura?
Old school, kommer brev i posten måneden etter at regningen som har passert 100 000 er sendt ut. Altså i februar for din del vil jeg tro. Alt rundt CT er vel å anse som litt gammeldags... Brev i posten, ringe inn til for å booke biletter (med mindre du kun skal fly med SAS).
Jeg tenkte midtseter ja. ser at layouten gjør dialog en smule vanskelig ja, men det må da være bedre enn at man sitter bak den andre? Er vel "bare" å sitte litt fremover når man skal snakke? Ser ut som hele kabinen foreløpig er ledig, så kan velge å vrake enn så lenge. Hører fra deg når du har flydd hjem igjen om hva du synes om hovedkabinen God tur!!
Ja. Den pleier å bli tilgjengelig elektronisk før brevet ligger i postkassen. (Kan sjekkes ved innlogging hos SAS).
Nybegynnerspørsmål.... Driver og søker litt rundt på United etter Award Travel. Får opp noen leg med flyselskap som ikke er i Star Alliance, f.eks Aer Lingus og Asl Airlines Ireland. Er det mulig å bruke disse i en CT ?? Og hva med Air Canada Rouge?