Noen som vet hvilke av 777—200/777—200er maskinene til Singapore som flys fra Singapore til Perth og Canberra? Skulle gjerne evt hatt et av de oppgraderte med lie flat seter, men ut i fra anmeldelsene jeg har lest virker det ikke slik. Noen som vet?
Hva skjer dersom man når omsetning på over 100.000 og får companion ticket og bruker denne, men må avbestille en ferie som man har bestilt som igjen fører til at man kommer under 100.000 kr? Får man en companion ticket i minus neste år? Måtte returnere en noen ting som jeg kjøpte i fjor til en del tusen og da ble jo dette i minus, men greide å bruke "opp" disse pengene pga. en del feriereiser betalt med amex.
Ikke noe lie-flat normalt nei. Jeg har selv en flight i april fra Perth til Singapore. EDIT: Jeg flyr med A330, ser jeg nå. Men ser også at de bruker til alle eldste 700-200 på de andre avgangene.
Raskt spørsmål om First med CT. Hvis vi ønsker å fly deler av turen med F, vil det fortsatt koste 190 000 poeng for 2? Vi skal til Bali, kunne da tenkt oss strekken FRA-SIN i First. Resten kan vi ta C, dersom det er billigere enn å fly alt i F.
Du betaler etter dyreste klasse du flyr. så om du har 1 eller 4 leg i F er prisen 190.000. Så her er det bare å makse ut all the way
Har en CT booket tur/retur Japan. Har 4 leg bort og 4 leg tilbake. Prøver å få inn Eva Air en av turene men sliter da med å komme ut på mindre en 6 leg hvis ikke transfertider skal bli veldig lange. Hva er erfaringene i det siste med å få inn totalt 10 leg på CT?
Ikke en selvfølge at det går, må regnes som en bonus. Tallinn er hardere på reglene enn de svenske operatørene.
Dere som gjør stadige endringer i bestilte bonusreiser - er SAS trege med å refundere tidligere trekk av skatter og avgifter? Jeg bestilte en reise i desember og ble trukket i overkant av sju tusen for skatter og avgifter. Så endret jeg den rundt midten av januar, og ble trukket igjen som om det var en ny bestilling. Ikke fått igjen pengene fra første bestilling nå tre uker etter. Hvordan er folks erfaringer her, er SAS bare treige, eller må jeg i telefonkø for å få ordnet opp?
Min erfaring er også at det av og til glipper litt for SAS. Ta kontakt med dem på chat/telefon i normal arbeidstid. Da ordner det seg raskt. Når jeg kontaktet dem på kvelden fikk jeg beskjed om å kontakte dem igjen i arbeidstiden (før kl 16) fordi de som jobber med det (revenue-kontoret el.l??) hadde normal arbeidstid.
Telefon til Tallinn: Tjenesten er midlertidig utilgjengelig, vennligst prøv igjen senere. Artig! Stod først i kø i 6 minutter før jeg ble kastet ut. Siste time ikke mulig å komme gjennom. Finnes alternativer? Skal endre på en CT-booking.
Hei dere! Da er min første CT bestilt; OSL-ARN-ADD-ZNZ og ZNZ-ADD-ARN-OSL i biz. Men, på leggen ZNZ-ADD hjemover fikk jeg ikke til annet en eco. Er det noen som har innspill til hvorvidt det er verdt bryet å finne en erstatning som gir meg biz på denne leggen eller ei? Er en 2:40 H leg, så man klarer seg jo, men det har kanskje noe å si ift. poengopptjening? Svar mottas med stort takk.
Du tjener ikke poeng på e poengreise, så det har ingenting å si. Mindre komfort er det du taper, følg med å se om det åpner seg en åpning i business