190k? India er 80k i økonomi, 120k i business og 160k i first. Ref. https://www.flysas.com/en/eurobonus/point-charts/star-alliance-points-chart/
Saver award med United som vises hos United betyr det at det skal være ledige hos Eurobonus også? Jeg fant en del ledige men når jeg ringer Eurobonus er det ikke ledig.
Hei! Jeg har letet og letet etter Info, men ikke funnet! Håper dette ikke blir helt feil tråd, men har Amex Centurion via DNB Saga også CT? Eller er det ikke med i den pakken? Ser nemlig at Centurion på amex sine sider har det, at SAS Amex har det, såklart, men jeg finner ikke info om dette på DNB sine amex platinum info sider Tenkte dere her inne var rette adressat for et slikt spørsmål, på forhånd takk! Mvh
Kan man ikke bruke CT på enkeltreiser? Opprinnelig hadde jeg bestilt tur/retur Edinburgh (m/CT) men har nå avbestilt den og bestilt hjemreise med Norwegian. Den går direkte til OSL, mens med SAS må jeg via ARN. Når jeg forsøker å bestille OSL-EDI, får jeg ikke opp muligheten til å velge CT. Trodde først at det bare tok litt tid før CT'en ble aktiv igjen, men så snart jeg endrer til t/r får jeg muligheten igjen...
17 Alle bestillinger med Companion Ticket må utgå fra og vende tilbake til Skandinavia. Det er ikke anledning til å benytte Companion Ticket på enveisreise eller å innløse denne i bonuspoeng.
Har lest det på amex sine sider for US. (Får ikke postet link enda, 7 poster til) Så merkelig at us og sas skal ha, men ikke saga, som jo koster noe mer... Skal prøve å ringe dnb, for min saga kis hadde ikke hørt om det.