Fin rute runte. Hadde lett gått fot TG F ned da om det betydde 1 natt i FRA om du ikke bryr deg om det F er F. SQ C er nok bra(aldri prøvd) men det er ikke F.
Bra. Men nå ser jeg at 1 av 2 ruter fra osl-fra er tatt. Ct telefonen er vel stengt? Typisk om det er helt borte på mandag..
Hvis du har et leg med F er det jo bare å få så mange som mulig med F. Det koster deg jo ikke noen flere poeng (men bitte-litt i avgifter).
Om du kommer i kontakt med SAS kan de reservere for deg. Og takling beregne avgifter på mandag. Men usikkert om de har åpent for folk med lavere status en gull i helga ?
Kjedelig, tror ikke jeg får noen kontakt. Gull eller diamanter har ikke lov å ringe inn og reservere for meg da? Bare typisk at denne blir borte like fort som den kom
SAS har jo åpent i dag 10-19 for oss vanlige dødelige også (EBB) på 91505400, men laaang ventetid. Jeg ringte også for å endre, men ga opp etter ei stund pga ventinga.
Snakker med en danske nå. Kunnskapsnivået er fryktelig interessant "vi kan prøve å endre reisen din, men da må vi slette den gamle og krysse fingrene for at du får den nye hvis den er ledig etterpå.. i verste tilfelle står du uten reise"
Ikke gjør det Som sagt har jeg ikke gjort det selv, men flere har skrevet her inne at de har fått det til i helgenen når Tallinn har stengt. Om det går enda eller i det hele tatt vet jeg ikke. Men skader ikke prøve
Nei nå spurte han etter hvilke avganger jeg hadde sett på. ikke hørt fra han på 5 min, men samtalen går.. 1 time på tråden, så håper han ikke har stukket av
han sier nå at thai kun kan bookes C.. Og at det står i retningslinjene.. hva sier man til det?? @Xflipper @Are
Tror desverre du må prøve ny agent. I køen på nytt Det han sier er feil. Mulig det kun er C tilgjeglig
Hvilket av tastevalgene brukte du forresten da du ringte? Nr2? Greit å vite så man ikke venter en time i feil kø...
Samme fikk jeg for noen dager siden. Valgte å droppe det og riktig nok. Kl 09.00 neste morgen var 1 sete på LHR-BKK borte... Jeg tror poenget er kun at de ikke gir noen garanti. Ikke at det må bli problem.. Edit er derfor jeg skal booke ny reise.. heller ha sub-optimal reise enn å miste hele turen..
2 tror jeg ja. Han ga meg beskjed nå om at han ringer meg tilbake etter skatter og avgifter er regnet, men prisen har gått ned fra 190.000 til 140.000.. skjønner ingenting. Det er jo biz priser??? Har han bestilt helt feil tur?