Ringte Amex nr (+47) 64 81 60 99 for companion i går og i dag. Hver jævla gang er det over 40 minutter ventetid og ingen callback. Svir når det koster 5 kr per minutt (er i utlandet). Synes dette er altfor dårlig !
Jeg ventet 1 time på det norske nummeret og ga opp. Sendte epost til diamond.dk og spurte pent om de kan hjelpe. Det var ikke noe problem å be dem finne reiseruten i business, trekke poengene. Jeg ringte opp til dem i Danmark og etter 3 minutter var companion billetten utstedt.
"Koste" meg i 40 minutter på vent i dag fra kl 09:24. Ville endre på Hawaii-turen min og glemte helt av å sette alarm på telefonen til 08:58. Håpløst at svenskene har mulighet til å få prioritet og ikke på det norske nummeret. Lærdommen er å lese IF og få tips om svenske-nummeret Men men... det er da man også lærer om den fordelen med Diamant man ikke merker så mye til: Når jeg ringer 05400 så er det svar omtrent umiddelbart (etter all den tastingen om kundeundersøkelser og opptak av samtalen). Jeg husker jo tilbake fra EBB tiden at det var mye venting... *grøss*
Hei, Amex kortet fungerer ikke på Vipps eller Payr. Så jeg trenger noen gode tips til og få omsetning på kortet for og oppnå CT.
1. Bruk kortet (Brukersteder finner du her: https://insideflyer.no/forums/threads/oversikt-over-hvem-som-tar-amex.3200/) 2. Andre gode tips: https://insideflyer.no/forums/threa...ruke-penger-skal-være-så-vanskelig-amex.6631/
Nådde omsetning på faktura for april, med forfall 15.04. Er det dermed slik at CT skal bli tilgjengelig iløpet av de neste dagene ?
Noen med erfaring på å få CT utløst manuelt? Ser at faktura ble generert 27.4. og følgelig inkluderer det ikke resten av månedens omsetning mot CT, inkludert det beløpet som bikker over 100k..
Så kan jeg ringe Tallinn imorra og be dem sjekke CT status hvis jeg fortsatt ikke ser noe hos SAS sine nettsider under kampanje?
Jeg ringte om snakket om dette med kundeservice, og de var tydelig på at det var kun beløpet når faktura genereres som teller mot omsetning. De kunne ikke gi noe tydelig svar på hvilke(n) dato(er) som faktura genereres. Flere mnd nå har det kommet i overkant tidlig. En annen ting er at det tar 1-3 dager før kjøpet registreres i omsetningen. Har sjekket dette daglig i det siste. I tillegg opplyste kundeservice om at det ikke spiller noen rolle om en betaler fakturaen med en gang eller venter til forfall. CT blir utstedt ca 1 mnd etter fakturautsendelsen som bikker 100K. Usikker på om refund samme mnd som gjør at en faller under 100K vil hindre CT. Eventuelle refund etter CT-utstedelse fører vel bare til minus i EB-poeng frem til en er i balanse igjen.