Bikket 100k i omsetning på fakturaen med forfals 20/4, CT fortsatt ikke synlig. Kan jo virke som noe krøll i systemet da?
Ok. Interessant, og irriterende... Når jeg snakket med de tidligere mente de at om dette skjedde over nyttår ville de kunne løse problemet, så det må være noen mulighet til å manuelt overkjøre, men spørs kanskje hvem man snakker med. Jeg skal bruke CT juli 19 så har ingen hast, men vil jo ha det i orden før det blir slutt på SQ/LH F og dobbelt stopp i Asia
OSL-FRA-XXX-SIN-AKL / SYD-BKK-ICN-FRA-OSL Tenker jeg. Om jeg får FRA-SIN i LH F så kan jeg med stor glede legge inn OSL-ZRH-FRA for å makse litt ...
Flyr samme nesten samme rute til høsten og fikk med AKL-SYD uten problemer. Men du vil ha open jaw for å ha mer tid i Australia?
Ettersom detter er lokal vinter så tenker jeg at det kunne vært artig å ta en tur til en eller flere av øyene rundt der oppe. Rarotonga, FIji eller tilsvarende. Dette får man uansett ikke på C award og når man har maks 8 segment tenker jeg at et par dager i hver endre + en uke på en øy blir bra. Så legger jeg heller ekstra poeng på bordet for å fly økonomi på separat billett fra AKL og opp til en øy og tilbake til Sydney.
Hei. Er det noen som kan hjelpe meg med å finne frem til en bonuspoengreise fra Bergen til San Diego, alternativt Los Angeles? Sitter med CT og ca 250k poeng. Vi er to voksne og en baby som vil reise i minimum Plus. Reiseperiode er de to første ukene i desember. Har sett litt på sas.no, men der var utvalget heller dårlig, for ikke å nevne at det ikke gikk an å booke til San Diego på poeng. Mener å ha lest her inne at det er mulig å booke på poeng gjennom *A-partnere? All hjelp settes stor pris på!
Hei! Har vært borte en stund fra forumet, beklager hvis dette har vært svart på nylig. Jeg lurte på om man fremdeles kan booke CT tur på det svenske nummeret, eller er det Tallinn som gjelder? I tilfelle begge...hvem er best å ringe nå om dagen? Mvh TommyL
Masse ledig til SAN, men ikke søk på sas.no. Bruk united.com og søk på award travel. Og velg business/first i søkefanen. Fant ikke noe 1/12, men 2/12 var det mange alternativer. Store muligheter til LAX også. Du må ringe inn til sas for å booke. Leit opp de flightene du ønsker, så ringer du etterpå. Lønner seg å være litt forberedt før du ringer inn.
Det svenske nummeret fungerer strålende til justeringer i hvert fall. Null ventetid. Selv brukte jeg det norske til den opprinnelige turen, men tror det svenske funker til det også
Er det noen som vet om AirCanada-bookingclasse N (Premium Economy - Award & Upgrade) er bookbare med Eurobonus/CT? Er eneste bookingklasse som dukker opp på søk på Expertflyer, og har overraskende god tilgjengelighet
Er det noen som vet om man kan booke denne innenfor reglene Fra ist MLE og retur SIN BKK fra. Eller motsatt vei
Sett deg ned og bruk tid på å lese denne tråden: https://insideflyer.no/forums/threads/sas-amex-companion-ticket-ct-q-a.2844/page-226 Så får du svar på både søkestrategi og teknikk og svar på spørsmål om CT som du ikke viste at du hadde. Og glem + eller noe sånt. C eller høyere, så lenge du brenner av poeng med CT. Så fyrer du av flere spørsmål her, eller i en av de andre supre fellestrådene om CT booking når de kommer.
Min rute er Oslo til Singapore og tilbake. Kan jeg legge til sin MLE sin i ruten og betale med poeng. Tanken er at jeg vil ha sammenhengende billett I tilfelle flyet I MLE blir forsinket.