Du får prøve å si at må ha skjedd en feil da du har booket reisen i F - ditt reisebyrå har kanskje gjort en tabbe og hør om de vil oppgradere deg Dette løste seg en gang for meg med United..
Trenger jo ikke si at det er en feil, men spørre om det er mulig å få en oppgradering til C siden du har betalt for F ...
Kjapt spørsmål; Noe sted jeg finner pin til bestilling av CT? Husker ikke fra sist, og sitter på hytta med tlf kun. Kommer opp CT som alt når jeg søker etter poengreise på sas, men må jo ha pin om det er utover sas.
Da jeg booket tur sist trengte jeg ikke å oppgi pin. På talebeskjeden ble det sagt at jeg trengte den, men ble aldri spurt om det under booking. Kanskje det var en glipp, eller så har de gått bort fra det. Like så greit egentlig, jeg måtte få den tilsendt hver gang før...
Samme her. Men når jeg i slutten av juli skulle sjekke om ct var kommet på konto måtte jeg ha koden, spurte om å få tilsendt ny men det var helt uaktuelt.
Jeg har blitt spurt alle ganger om PIN. Selv da jeg ville endre. Må være glipp eller bare at det gjennom samtalen viser seg at du har så inngående kunnskap om EB-kontoen at de «tar sjansen».
Eg har også blitt spurt kvar gong hos Tallin men ikkje 05400. Men dei spurte om andre sikkerhetsspørsmål. Skal booke for ein kamerat i morgon, har bedt han og få tilsendt koden via «Mine Eurobonussider» Satse på at det då går greit og booke i hans navn ;-)
Er det SAS business class billetter å få tak i egentlig? Jeg har ikke sett annet enn Sas Go og Sas Plus de siste månedene.. har for morro sjekker litt USA og Tokyo, men har som sagt ikke sett en eneste en på lenge.
Hehe jeg har bare tittet på tilfeldige datoer, men har altså ikke sett noen, men OK da finnes det enda altså! Fortsatt ingen enkel måte å se KUN business class når man søker etter billetter på SAS.no?
Hvordan er muligheten for en CT med 2 pax utgående og kun 1 pax på returen? Er det noen som har erfaring med dette og hvordan man evt regner ut poeng osv? Godt mulig dette er spurt om før men klarte ikke søke meg frem til noe lignende tema.
Er det noen som har hørt om denne regelen: Jeg har booking på denne i retur: SQ 939 DPS - SIN Biz TG 414 SIN - BKK Biz TG 920 BKK - FRA First LH 866 FRA - OSL Eco Det er ledige Biz på LH 866 som award men jeg får ikke booke denne til Biz pga jeg kommer fra Bali sier Tallin. 05400 finner ikke denne Biz, men det gjør Tallin. Noen som kan det magiske trylleordet slik at 05400 greier å finne denne? Eller er vi på agent ruletten?
Jeg har samme problem med LH864. SAS sin award-side, United og EF viser tilgjengelig I, men 05400 finner ikke dem.
Er det noen som vet om man risikerer å miste deler av en booking hvis man ringer 05400 og ber de endre den til noe de som beregner skatter og avgifter mener er ulovlig? Eller blir ikke bookingen endret før skatter og avgifter er beregnet?