Hvis du har CT eller Sas MasterCard rabatt tilgjengelig kommer det opp som en grå linje øverst i fanen din når du er logget på og er i bestilling på Sas.xx
Skal sjekke dette ut imorgen. Tat det noe tid før CT blir tilgjengelig etter å ha nådd grensen på 100k?
Jeg er på jakt etter bonusreise til Tokyo, fortrinnsvis med SAS fra Københamn. Noen som har en ide når slikt er mulig å bestille? Har SAS en rutine på når de legger ut slike? Ligger ikke mange tilgjengelige nå... Har også en mulig plan om å benytte CT opptjent i 2018 til en Melbourne høsten 2020, men den utfordringen blir om et år
Tokyo på biz med sas er svært sjelden. Prøv andre. Legges ut noen seter på alle destinasjoner 330 dager før, ellers uten noe mønster. Forøvrig anbefaler jeg deg å lese deg opp på forumet. Alle spørsmål du har, har med 101% sannsynlighet vært tatt opp en del ganger før. Les, så får du også vite ting du ikke visste at du lurte på
Her kommer ukens andre heads up fra meg: I fjor reiste vi på CT-tur til Australia. For å få bedre routing/selskap så ble det gjort et par ombookinger etter første bestilling. I dag oppdaget jeg ved en tilfeldighet at jeg ikke hadde fått noen "Refund notice" fra SAS for den ene bookingen, og ganske riktig: kontoutskriften viste at det kun var blitt refundert penger for den ene endringen. Ringte til SAS, som så at det var noe muffens som de måtte sjekke opp i. Noen minutter senere fikk jeg mail: Beløpet var på 8208 kroner, så absolutt ikke noen ubetydelig sum. Oppfordrer derfor om å sjekke at dere har fått tilbakebetalt skatter etter dere har gjort endringer. Er det rimelig å be om ekstra kompensasjon fra SAS her, tro? Hadde det vært snakk om et par hundre kroner hadde det vært en ting, men når det nærmer seg 10 laken stiller det seg litt annerledes.
Jeg a bestilte også en CT tur for å.bestille en ny. Måtte mase på SAS i to uker før de refunderte 8000,-.... De mente de hadde gjort det, men det var poengene de hadde refundert..
Kanskje en eller flere av de av oss som var heldige å lande billetter til SAS eventen kan forsøke å spørre i plenum om når SAS har tenkt å innføre vanlig forretningspraksis hvor man refunderer innbetalt beløp i henhold til avtale ved kansellering uten at kunden selv må følge med på sin konto de neste månedene og skrive klagebrev til CR? Jeg mener, det er så mange her på forumet som opplever dette, at det åpenbart er en praksis snarere enn en glipp.
Gjetter på at det er opp til agenten å utføre disse prosessene. Er nok ikke automatisk.. Samme som når jeg ble trukket 63000kr i avgifter per pers..
Dette gjelder ikke bare CT. Jeg avbestilte to kjøpte billetter, og måtte mase i nesten tre uker for å få tilbakebetalt over 30.000,-. At tilbakebetaling ikke skjer automatisk ved avbestilling er jo også litt tvilsom praksis.
Forskjellen i mange tilfeller er at den nevnte tråden ble laget som en infopost. Veldig mange lengre tråder begynner som et spørsmål og da blir det ikke til at man begynner å redigere på innholdet. Jeg har vurdert å lage flere samletråder med info osv, men er dessverre slik at tiden ikke helt strekker til :/
Hei, noen som vet hvor mange segmenter man kan ha under en reise i inntra europa? Kan det være 5 på utreise og 5 på retur? Eller kan det være 6/4? Reisen skal bestilles med CTen.