Det er dårlig av dem. Enig at viss det tar på mer og går over flere uker og timer i telefon så bør man se på det. Kanskje en ekstra CT hadde vært noe ja
Ser på en rute: OSL - MUC - PEK - BKK - KIX A320 - F LH A380 - C(Muligheter for F-seating) TG 747 - F A380 TG Tilbake sliter jeg litt mer. KIX - BKK - PEK - MUC - OSL C - Y(????!!!!!!) og deretter LH F A380 PEK - MUC. Noen forslag til en mer hensiktsmessig retur med enten OZ eller LH eller ANA? Avreise fra KIX søndag eller mandag, type førstkommende. Prøvde forresten å bestille via SAS et par ganger og der er det blankt nei. Fikk bestilt billett hos en, men når vi kom til betaling og jeg skulle bruke CT ble det kontant avvist.
Absolutt ikke uventet at 05400 er strengere og strengere. Dessuten er det ikke så sikkert agenter i Tallinn vil godkjenne en slik ruting.
Jeg må booke min første CT før den går ut, å jeg og en kompis tenker på Phnom Phen. Vi klarer ikke å få kalenderen til å matche denne vinteren, så blir nok ikke før november neste år.. Tenker Singapore sin 380 fra London ned og Eva hjem.. Er det oppnåelig, og et ok valg? Skal ikke skryte meg opp å si jeg er vandt til annet en monkeyclass, men har forstått at biz på begge de to er innafor.. Spørsmål 2, vi kan jo endre billettene når det nærmer seg, men kan jeg legge til kompisen på min billett når han får flere poeng?
Må si det har gått fort å få CT tilgjengelig. I faktura for august manglet jeg bare 700 kroner for å nå 100 000 kr i forbruk, så jeg brukte kortet like før september måned.. og i dag da jeg var innom sas.no dukket dette opp: Det er gøy
Hei! Det har dukket opp en mulighet for meg og en kompis å benytte en CT i løpet av året. Vi ønsker så klart å fly i F, og aller helst ut med Lufthansa. Destinasjon er om mulig LAX. Er vi for sent ute for å få dette til i år? Jeg har søkt litt rundt på united.com, men finner ikke noe ledig på First. Noen som har noen tips?
Du er god om du finner en ledig plass til LAX og har vunnet i lotto om du finner 2. Prøv ORD, IAD, NYC og posisjoner dere derfra.
Hei! Holder på å planlegge neste års ferie (mellom mars og april), og vår første CT. Vi ønsker å dra til Sør-Afrika fra Oslo, helst i F. Er det noen som har erfaring med denne destinasjonen? Har brukt United og Star Alliance Map flittig, men har kun kommet opp med ruter i C. Er det mulig/lov å dra via Singapore? Ser at SQ har SIN-JNB i C.
I utgangspunktet ikke. Enkleste er Lufthansa til Johannesburg, South-African flyr vel fra London. I tillegg har man Ethiopian som dekker hele Afrika med et flybytte fra Oslo. Kun Lufthansa til Johannesburg som er mulig I F.
Smått optimistisk med tanke på 05400 igjen. Snakket med diverse agenter i dag som ikke så noen problemer med å booke CA F MUC-PEK-PTY i dag. Det eneste problemet var at samtlige kun fant ett sete på MUC-PEK. Dog ingen innvendinger mot verken PTY via Asia eller CT-booking.
Takk for svar! Har allerede booket CT-tur til Vietnam, med Asiana F til ICN, Singapore C til SIN, og Singapore C til SGN. Samme retur. Men så dukket Sør-Afrika opp som en enda mer interresant destinasjon Må bare fundere på om meningen med turen er destinasjonen eller reisen... Hva gir erfaringsmessig best verdi for poengene?
Hm.. Jeg spurte om det var mulig å booke FRA-ICN-HNL (kan flys med OZ) men fikk nei. Agentrulett som er løsningen?
Her tipper jeg at agentrulett kan føre frem. Det er jo ikke åpenbart at HNL ikke skal kunne bookes via Asia, siden man uansett må gjennom en annen sone?
De har ikke F meg bekjent.. Hadde beholdt reisen til Vietnam. Spørs litt når du reiser, men Lufthansa flyr F til ICN periodisk. Ofte bra tilgjengelighet også.