• Companion Ticket gir deg mulighet til å gjøre opptil fire stopp per tur (maks 24 timer per stopp) raskeste ruten gjelder. Dette betyr da at man kan ha 5 flygninger hver vei altså, og 10 totalt om man ønsker det? og i praksis kan man da velge den ruten man ønsker?
Hvis humøret til agenten du snakker med er topp, så kan du kanskje få det. Det mangler ikke folk som har fått avslag på flere enn 8 flyvninger tur/retur. Det er også litt opp til agenten å bestemme om ruta som legges opp er "den mest naturlige reisevei".
Takk for info . Men noe stemmer ikke helt, hvis det er "lovt" med 4 stopp, hvordan kan det da bli maks 4 flygninger? og hvis 4 er riktig som du sier da er det jo maks 3 stopp som er lovt tenker jeg.
Jeg tenker de mener maks 4 stopover (Hvor man gjør mer enn å bytte fly) på maks 24 timer. Og at det er maks 4 for hele turen. T/R. Men jeg kan ta feil.
Reisen må bestilles før 15/1-2020, selve reisen kan være så sent du ønsker. «Ingen» legger ut billetter mer enn 1 år frem i tid. Så i teorien kan reisen skje i desember 2020 (de fleste legger ut billetter 330 dager frem).
Forsøker å finne dager med ledige førsteklasseseter med LH712 fra Frankfurt til Seoul, og det ser ut til at Lufthansa ikke lengre tilbyr førsteklasse på flighten fra slutten av oktober. Søker gjennom Expertflyer. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Er det evt. midlertidig? Mistenker at det har noe med at de på distansen bytter flytype fra A340-600 til Boeing 747-400.
Air China F er jo ikke det mest ettertraktede her inne, men har likevel et lite spørsmål som noen kanskje kan hjelpe meg med å besvare. Lenge har det vist F8 og 2 tilgjengelige F award-seter med Air China MUC-PEK den 26/12. Når jeg ringer til SAS finner de kun ett sete. Har forsøkt regelmessig i et par uker nå. Hva er mest sannsynlig grunnen? At F8 er feil eller at CA kun har sluppet ett award-sete? Uansett: Pleier CA å slippe flere seter når det nærmer seg avgang? Dette er en viktig brikke i det smått utopiske «OSL-MUC-FRA-PEK-PTY med 2x LH C og 2x CA F»-prosjektet. Alternativt må CA slippe 2 seter på FRA-PEK, men det er status F3 så jeg har mine tvil.
Hei, ny på forumet og i Eurobonusverden, lurte på om noen erfarne reisere kunne hjulpet meg: Jeg har tjent opp nok til en companion ticket som kan brukes i 2019. Har 115 000 EBP nå, som sikkert vil øke til ca. 150 000 EPB til når jeg reiser. Ikke bestemt noe reisemål eller tid enda, da jeg er litt usikker hvor langt jeg kommer: Ønsker å ta med en venn, men hvordan regnes det? Ser at jeg trenger 100 000 poeng til Asia i B eller F, men, er dette tur-retur, eller kun én vei? Trenger jeg i så fall 200 000 poeng for å få F med meg og min venn til Asia tur retur? Takk for hjelp!
Med bruk av ct koster det 190t poeng for to t/r i F til Asia + skatter/avgifter. Det halve om du reiser alene.
Er CT-telefonen åpen i helg? Har funnet meg en reise på SAS Star Alliance søkemotoren, men om jeg booker den der, kan jeg få den gjort om til en CT-booking etterpå?