Jeg var ikke klar over at man får rabatt på poengreiser per niva innenfor Sas medlemsnivåer... Om man booker før man går opp i nivå,finnes det en mulighet til å ringe inn og få refundert poengene man da har `brukt` for mye?
Etter å ha bladd gjennom de første 15 (av 301 sider...) uten å finne svaret, kryper jeg til korset og spør her... Hva trenger man når man skal bestille via CT-telefonen i Tallinn? Jeg har fått med meg at man trenger pinkode fra SAS, den fikk jeg tilsendt i går. Regner selvfølgelig med at man må oppgi EB-nr, men er det noe mer man må oppgi?
Akk, den nye tid . Har fått booket CT- tur til Koror (Palau) ( Skulle vært der nå i høst , men den måtte utsettes pga Trillian's helse). For å få det til å klaffe med vinterferien måtte jeg ta til takke med økonomi for noen av de kortere leg'ene Utreise: OSL-BKK, BKK- MNL, TG Biz, MNL-ROR UA ECO Hjemreise ROR-GUM, GUM-NRT, UA ECO, NRT-ZRH, ZRH-DUS, LX BIZ, DUS-OSL, SK BIZ(Plus). Og turen koster 215' EBP i stedet for de 180 som opprinnelig turen BIZ kostet. Men tror nå jeg skal holde det ut. Så kan jeg dessuten krysse av MNL og GUM på listen
Jeg taster som regel inn mitt EB nummer når jeg ringer inn, de spør vel etter PIN kode når du gjør ny bestilling(?). Har aldri blitt spurt om PIN i ettertid når jeg ringer inn og skal endre eksisterende booking.
Noen som vet om noe triks for å slippe å komme til Tallin men til svensk kundeservice . Føler Tallin ikke gjør det lille ekstra for å komme til en løsning plus engelsk er litt kjedelig . I det siste har jeg bare kommet til Tallin.
Du kan jo prøve å ringe til 05400 og si at du ikke kan snakke engelsk .. Ellers er det nok vanskelig å komme seg utenom Tallinn disse dager .. :/
Noen som vil hjelpe? OSL-FRA-PVG-SIN-MNL / MNL-SIN-MXP-FRA-OSL betalte jeg 140 000 for 2pax med CT. Oppgradering til F med de nye poengprisene, hva snakker vi i poengsum da?
Jeg tror jeg har funnet sommerferien 2019, Maldivene! Klarer dog ikke bestemme meg om jeg skal velge TG til BKK så SQ til SIN eller TG hele veien, så SQ til MLE? Er dette beste rute i Biz?
Prøver å booke en CT tur på de nye star sidene. Etter å ha fylt inn navn og detaljer blir jeg bare sendt tilbake til søkesiden. Noen andre som opplever dette? Dette er en tur jeg trolig kommer til å gjøre endringer på senere, så vil gjerne slippe alle endringsgebyrer som blir påført ved å ringe CT tlf.
Er det vanlig at Tallinn ikke kan se tilgjengelighet på First Saver Award som man ser på United sitt søk? Snakket akkurat med dem, og de kunne ikke se noen av United sine alternativer med OZ F FRA-NRT.
Ja, beklager selvsagt det, mente selvsagt via ICN, med F på første legg. Mer spesifikt OZ 542 om jeg ikke tar helt feil
De fant den for meg ihvertfall. Fløy F (eller O)på den flighten for ganske nøyaktig 1 mnd siden. Turen ble bestilt i august.