Er ikke CT normalt stengt i helgene? Da finner jeg det svært merkelig om de skulle ha åpent på enda "helligere" dager...
Ringte inn nå, bekreftet at det er vanlig åpningstider 24., 25. og 26. desember Lavkostlandet Estland har vel ikke like røde dager som oss nordmenn
Hva koster det nå å bestille reise med CT via Tallinn? Kontra før avgiften ble innført? Og er første bestilling 150kr blitt 450kr i denne "bestillingen" ?
Du betaler 450 NOK i ikke-refunderbare (verken ved kansellering eller endring) avgifter per pax per booking. I tillegg kommer 150 NOK ved endring, altså totalt 600 NOK per pax ved endring.
Prøver å planlegge USA tur (2 pax) for 2019, for perioden mellom august - oktober. Jeg ringte SAS kundeservice men de finner ikke noe biz bonusreise med SAS fra Oslo til LAX eller SFO. Noen som har tips? Bør jeg vente til mars/april og se om det finnes noe ledige seter? En ting til: hvordan er det å fly SAS plus til LAX /SFO?
Sikkert svart på før, men likevel: Er det «gratis» å booke CT-tur hvis jeg benytter SAS sin *A booking på nett og dermed gjør jobben selv?
Skatter og avgifter til de forskjellige byene i Usa lå på ca 450-570 per person,uavhengig av barn/voksen. I alle fall i biz. Hva ligger disse på nå,etter endringene med 450 gebyret?
Sliter litt med å få F hjem fra USA som avslutning på Costa Rica-turen vår. Er posisjonert mot IAD, men til tross for F7 ble det ikke åpnet noen seter 14 dager før og jeg ser derfor på hvilke alternativer vi har. Følgende er mulig: IAD-LGA Y 1705-1848 JFK-FRA F 2220-1145 Med IAD-LGA kommer vi opp i 9 segment, og må antakelig fikse FRA-OSL utenom, med mindre Tallinn utviser velvilje. Ankomst LGA og videre fra JFK med de nevnte tidspunktene, vil det fungere? Vi kommer til å ha innsjekket bagasje.
Nå kompis, tror jeg at bonusfeberen har nådd sitt høydepunkt og du har fått feberfantasier.. Istedenfor å fly C hele veien vil du fly UA Y og så arrangere egen transfer mellom to flyplasser i New York for å få en altfor kort tur med LH F for deretter å kjøpe separat billett hjem fra FRA? Og du får jo knapt nok tid til forretten på JFK F loungen.. Snakk om stress avslutning på ferie spør du meg.. Om du er uenig er du nok i fornektelsesfasen ennå.
Ja - gitt at *A flyr til LHE. Kommer helt an på antall personer og hvilken klasse. Anbefaler å lese deg opp i denne tråden
Jeg snakket med CT folka i Tallinn i dag for å få booket CT billetter. Jeg hadde gjort research på forhånd og funnet mye ledige biz billetter på ulike dager som kunne vær et alternativ. Men de i Tallinn fant _ingen_ av disse billettene. De fant kun eco billetter på samme rutene. I sas sin søkemotor var det ingen eco billetter tilgjengelig på samme ruta. Hva skjer? Er SAS sin award booking side helt feil? Eller er det de i Tallinn som har mindre tilgang til ulike ruter? Det var forøvrig billetter på Turkish og Thai Airways, ikke SAS sine egne flybilletter. Jeg har allerede 3 stk biz billetter som jeg må kansellere og booke på ny for å legge til infant. Dersom SAS sine sider er pålitelige (anyone?) så må jeg evt booke selv der da - men da ender jeg opp med to forskjellige bookinger, da jeg får ikke booket CT billett + vanlig award billett i samme reservasjon...
Jeg fikk også samme beskjeden av ei ufyselig kjerring som nettop har begynt og jobbe der tror jeg hun begynte og forslå og vente med og booke helt opptil nesten avreise.Men jeg viste at det var ledig pga jeg hadde snakket med sas først,men hun ga seg ikke(tok ikke hennes navn) Ble forbannet,tok meg en joggetur og ringte opp igjen når jeg kom hjem og traff på ei ny som booket alt jeg ville ha Så for du nei,så vent litt og prøv på nytt
For eks Oslo - Phuket 15 eller 17 april. På SAS sine sider finner jeg 4 ledige biz billetter, men de i Tallinn fant ingenting.... jeg får prøve å ringe igjen imorgen