Noter ned flight nummer og dato på hver «leg» og ta det «step by step». Mulig SAS har julevikarer som ikke full kontroll... Ligger 4 ledige biz på begge disse datoene på mitt søk også.
Ja, keg npterte ned flights og filk han til å søke på individuelle flights også, men han fant altså ingen billetter. Er det virkelig så stort gap i kompetansen på disse folka?
Opplevde nylig hos Tallinn at vedkommende ikke fant de flightene jeg hadde funnet på nett, reisefølget ringte typ 5 minutter senere og fikk booket de samme flygningene (dette skjedde forøvrig 2 ganger)
Ja, det synes å være veldig stor forskjell - både i kompetansenivå og velvilje. Bare synd at disse to egenskapene ofte er negativt korrelert... Prøv på nytt du, så ordner det seg nok. Når det er så store forskjeller i dine og deres funn har du nok vært uheldig med agenten.
Tråden er 307 sider og reglene har endret seg i det siste. Så jeg er takknemlig om noen som faktisk kan dette gir meg svar. 2 personer. Business class. OSL BKK THAI C BKK LHE THAI C SIN CPH SQ C CPH OSL SQ C
Svaret finner du hos sas: https://www.sas.no/eurobonus/poengtabeller/ Og ja den kan bookes da SQ og Thai er *A vil koste 165.000 poeng per person som reiser.
Er ikke det 2 forskjellige soner? Prøvde på sas award tool en veis. Til LHE får man til 82500 poeng og retur fra SIN får man til 99000 poeng en vei
Var litt rask der, antok at LHE var i "nærheten" av BKK. Normalt sett får man booket open jaw så lenge jawen ikke er lengre enn lengste leg på turen. Tror jeg. Du får nesten høre med de i morgen. Kanskje den blir priset på samme måte som hvis du booker en vei i C og en i F, altså en mellomting.
Kjapt spørsmål angående CT og family pooling. Har en kompis som muligens brenner inne med CT som går ut i januar 19, altså ikke får brukt den til noe fornuftig. Kan han legge til meg på family pooling også bruker vi mine poeng på tur? Har 300k poeng og han har CT, jeg har nok poeng til mine krumspring til sommeren med CT. Takker på forhånd for svar
Merk at ved family pooling så brukes poengene som forfaller først, du kan ikke selv velge hvem sine poeng som skal brukes.
At CT går ut 15.jan, har det noe med at man kan reise før nyttår og komme tilbake etter nyttår? Eller er det sånn at man må foreta bestilling av CT før 15.jan, men fortsatt reise en gang etter 15.jan?
Heia CT eksperter Jeg trenger litt tips på hvordan det fungere å gjøre endringer på CT billetter. Jeg har booket en tur/retur til australia i neste år. Returen er satt til en dummy dato da virkelig retur er ennå ikke bookbar (mer enn 11 måneder til). Jeg regner med at hvis jeg ringer Tallin når bookingperioden åpner seg kommer dette til å gjøres uten problemer. Men nå funderere jeg om å ta en tur til New Zealand i samme smekken. Foreløpig går turen som følge i Biz: OSL-FRA-LHR-SIN-SYD og omvendt for retur. Det er lurer på er om det kan la seg gjøre å legget til AKL på vei til, så retur til SYD ei uke etter, for å så vente ytterligere 3/4 uker før man vender tilbake mot Europa. Ville dette være innafor hva angår antall segmenter osv? Forstår jeg rett at siden det er samme verdensdel ville jeg ikke trenge mange flere poeng, men heller betale noe mer for forskjellige flyplassavgifter osv?
Ingen stopp over 24 timer tillates. Du får muligens også et problem med antall segment.. Er ganske strengt på 8 segment disse dager..
Hvordan fungerer det da? Jeg har en CT som jeg tjente opp i 2018. Jeg trodde den måtte brukes innen utgangen av 2019. Men kan jeg booke CT senest 15. Jan 2020 da? Og kan jeg booke for å fly en gang i 2020?
Jeg ringte på nytt i går pg vedkommende fant samtlige flygninger og jeg fikk booket. Jeg fatter og begriper ikke at det er SÅ stor forskjell i agentene? Det er jo ikke rocket science det er snakk om. Er systemet så vanskelig å bruke at noen finner «alle» billettene og andre finner «ingen»? Eller er det et forsøk fra SAS på å få kunder til å ikke bruke CT billetten sin i den tro om at det ikke er ledige billetter?