joohoo.. fikk min første CT og har 100.000 i poeng. Har lyst på en biz tur en langweekend et eller annet sted. Noen som har gode forslag til en tur? hvor det håp å finne billetter og litt avstand så man får nyte biz klassen litte grann
110 000 poeng til Nord- og Mellom-Amerika. 90 000 poeng til Nord-Afrika og Midtøsten. Jeg ville sett på steder som California, Costa Rica, Mexico, Vancouver, scheyshellene og tilsvarende for mest biz for poeng
Det er korrekt. Det koster 50 000 poeng hver vei med SAS. Problemet er at det er svært vanskelig å finne tur/retur til interessante steder. Derfor jeg antyder 110000 poeng for tur til USA med Star Partner.
Hei. Vi har landet en CT til Tokyo. Itinerary er OSL - FRA - HND - FRA - OSL. Jeg hadde ønsket meg (og det var ledige seter): OSL - FRA - HND - BKK - FRA - OSL Jeg fikk imidlertid beskjed om at det ikke gikk uten at vi svidde av enda flere poeng enn de 190000. Jeg har sett andre hatt en voldsom rundtur der nede ifb med retur, er det noe jeg ikke har fått med meg?
Kan være noe med destinasjonen og MPM. Har også sett den turen du refererer til, men da var det identisk t/r tror jeg, altså OSL-FRA-HND-BKK t/r. Har du prøvd den?
Hm... Du mener å ha BKK som vendepunkt og ikke HND... Det er jo helt idiotisk, men jeg ser at nyansen kan ha betydning... Irriterende. @yukho @Bizflyer hva gjorde dere?
Hei, håper å kunne få et par tips fra andre som er erfarne i gamet. Har opptjent min første CT som er gyldig til 31.des 2016, og en samboer som vil til New York. Pga andre planer for størstedelen av poengene har jeg kun 110K å bruke på denne turen. Har noen forslag til rute som gir mest "opplevelse" for poengene når turen må gi noen feriedager i New York? (jeg er glad i å fly/lounge/osv ) Vet ikke om det påvirker saken, men er SAS EBD t.o.m. juni 2016 og klarer ikke å opptjene ny status pga bytte av jobb så blir vel EBS fra juli 2016
Har fått CT tre år på rad. Av en eller annen sinnsjuk grunn har eg ikkje brukt den før i år. Booka t/r for meg og kona til New York i April på Business med SAS. Brukte også poeng til å betale for delar av to turar til En til Berlin og en til Edinburgh. Dei turane sikra meg gullkort for neste år så det var hyggelig også.
Spørsmål, muligens for dummies! Men jeg har en regning fra SAS Amex som skal betales inn i dag. Hvis jeg utsetter betalinga til januar 2016, vil denne da gå på neste års omsetning fro CT??
Et par kjappe spørsmål: - Har en CT fra 2014 som går ut 31.12. i år - kan denne benyttes til å booke en reise som finner sted i 2016? - Har fortstått det slik at CT ikke kan brukes i kombinasjon med bonustilbudene som går ut i dag, stemmer det? Noen som vet..? På forhånd takk