Jeg syns det fair å gi en tilbyder tilbakemelding direkte for å rette opp i feil. Når en feil er av en så alvorlig karakter (les: personvern/GDPR) er det viktig at dette blir tatt seriøst og utbedret ASAP. Her virker det som om flere har fått denne feilen, og SAS ser (tilsynelatende) ikke ut til å oppfatte alvorlighetsgraden.
Håper en av dere tar seg tid til å skrive en kort mail til noen i SAS, der en ber om svar (med en tidsfrist) på hvorfor dette skjer, og hva de gjør for å rette opp i dette.
Liker i utgangspunktet ikke å bruke media, men i enkelte saker kan det være eneste utvei...
(Har gjort dette en gang selv. Etter å ha prøvd å få rettet opp i noe i 3 år, tipset jeg media, og da måtte kommunikasjonsdirektør svare. La seg flat...)
EDIT:
@agrims Ser mitt siste avsnitt kan feiltolkes. Vil for ordens skyld nevne at det i mitt tilfelle ikke var SAS, men en stor logistikk-aktør...
Last edited: 05. febr 2019