Hvordan vet du det? Kan du se dette noe sted? PS: det er snakk om «nye» Amex-kort, ikke DNB, ikke sant?
Då fant eg plutseleg BKK-FRA i F! Eg kan booke Eva LHR(via BKK)-TPE og Thai TPE-BKK, men synes dette blir litt påfallende langt, då eg lander kl 2130 og flyg videre kl 1200 dagen etterpå, samt at det også føles rart når ein skal attende til samme flyplass, og ein ikkje får poeng... Og hopper ein av, så kanselleres reisten av billetten? Kva ville de gjort? Floge SQ i A380 gammel confic, LHR-SIN, rad 91 og Thai i A350 frå SIN, eller gjera det skikkeleg og prøve EVA og fly BKK-TPE-BKK, berre for å teste EVA, sjølv om det føles litt rart å fly til TPE, overnatte og ta TG attende til BKK? (Har floge SQ-C)
Bare for å ha stilt det som sikkert er et dumt spørsmål: Kan det være verdt å forsøke å booke LHR-BKK-TPE-BKK for så å sjekke med SAS, Thai eller EVA om det er mulig å fjerne BKK-TPE-BKK? Gratulerer for øvrig med TG F på returen! Herlig når slikt bare ordner seg
Hvilket nummer bruker man for å bestille CT opptjent med gamle Amex - Er det samme nummer som nye Amex?
Får man ikke lenger velge ruten selv når man booker via Tallin? I følge CT-telefonen så er det nå ikke lenger mulig å justere flyreisene slik man vil, og dette er noe som er gjort om noe iår. Har det noen som har opplevd dette fra idag? Jeg ringte nå i sted og skulle bestille for meg og en venn til Bali i sommer. Vi har vært på Expertflyer å funnet en rute som vi gjerne ville dra og funnet ledige bonus seter. Det som er viktig for oss er 1-2 lengre stayover på veien ned, og på retur flighten så ønsket vi å dra direkte hjem. Tur - 2 juli: OSL-FRA-PEK-SIN-DPS Stayover i PEK 16 timer, og stayover i SIN på 12 timer. Da skal vi få noe tid til en kort tur inn til sentrum, spise litt og titte før vi fortsetter på eventyret. Retur: Returbilletten tenkte jeg at han kunne finne som var best, og er ikke noe vi har brukt noe ekstra tid på siden vi ønsker bare å dra rett hjem. Han foreslo da en egen rute, og sa at det ikke lenger var mulighet til å velge ruten selv. Han sa noe om at de nå kan kun bestille og viser best tilgjengelige ruter. Slik jeg har sett på det på forumet her så gjør dere jo endringer hele veien for et endrings gebyr. Hans forslag: Tur - 2 juli: OSL-WAW-SIN-DPS (Lot biz + SQ Biz) Retur 23 juli: DPS-BKK-OSL (Thai Biz) Er det noe vi har misforstått eller har noen andre opplevd dette også? Virket nesten som de er "lei" alle oss som prøver å booke ruten selv, og ikke gidder sånne tilpasninger som vi ønsker for ruten vi vil ha.
Liker deg Veeegard "Slapp av"! ;-) Dette har du hørt før kanskje? hehe Han sa ihvertfall at dette var noe nytt for iår, og de har gjort om systemene? Så derfor jeg ble litt "bekymra" her. LØSNING: Ringe inn engang til da og prøve å få en annen agent og snakke med?
Ringte og fikk booket i dag følgende routing: OSL-MUC-CDG/ LH-C 16 timer i Paris . CDG-BKK-SYD/TG-F (4 personer) AKL-BKK-LHR-FRA-OSL/TG-LH,F og C. Agenten syntes det var så greit at jeg hadde funnet hele ruten selv Tror jeg ville ringt tilbake og prlvs en ny agent
Må nok være det. Tenk hvis alle skulle ringt Talin og bare: Vi er X, og skal til X på følgende datoer i F, u fix? Dæven og mye tid dem ville brukt på å finne eventuel rute...
Perfekt da, veldig fint å få det bekrefta fra dere som kan dette. Prøvd å satt meg inn i det meste, men er noen småting som fortsatt må læres Jo, mer man lærer og leser jo mer er det som man ser man ikke kan. hehe. Noen spesiell måte dere går frem på når dere skal bestille? Vil dette holde at jeg gir dem denne infoen, eller trenger jeg noe annet? Dette blir vel da 4 legs? EF ga ingen direkte fly muligheter fra OSL-FRA, så måtte om AMS? OSL - AMS med Sas flight SK 821 (Biz) 02 juli - 08:10 - 10:00 (Stayover: 1 time) AMS - FRA med Lufthansa flight LH 989 (Biz) 02 juli - 11:15 - 12:20 (Stayover: 5 timer) FRA - PEK med Lufthansa flight LH 720 (Biz) 02 juli 17:15 - 08:30. (Stayover: 16 timer) PEK - SIN med Air China flight CA 975 (Biz) 4 juli 00:10 - 06:30 (Stayover: 12 timer) SIN - DPS med Singapore Airlines flight SQ 948 (Biz) 4 juli 18:20 - 20:50
Opplevde det samme før nyttår. Fikk beskjed at det kun var mulig å booke ruter som kom opp på SAS sitt *A søk (da det fungerte), så ikke mulig å velge leg for leg. Dette var en *A booking uten CT så jeg snakket direkte med SAS kundeservice. Ringte igjen og det løste seg
Prøver å få til en CT tur i forbindelse med påskehelgen. Eks utreise 16-17. april og retur 21. april. Ønsker å oppleve en storby i Asia eller USA. Gjerne med ok tid til Lounge på Frankfurt eller lignende flyplass. Har 2CT og ca 500k poeng på konto. Noen som har lyst til å komme med forslag?
Les her så finner du mye forslag: https://insideflyer.no/forums/threads/f-ruter-som-kan-bookes-med-eurobonus.6578/
Hei. Sikkert dumt spørsmål, men Nå som man ikke finner billetter med Thai på united.com, i hvilke andre søkeverktøy kan man finne bonusbilletter? Hvordan går dere frem?
Thai har vore attende på expertflyer ei stund. Trur den var ute nokre få dager. Eg er nøgd med Expertflyer, sjølv om brukervennlegheiten ikkje er på topp. Min erfaring er at det stemmer overeins med det Tallinn ser, sett bort frå SQ. SQ er normalt overraskende god tilgjengeligheit i C. F må planleggast. Er det F4A2 på fyrste avgang utfrå London, så er det stort sett ledig to seter i award. Men retur er fortsatt kun via CPH