Vi kan starte med for mange segment. Ellers kan jeg ikke kommentere noen flere lovbrudd sånn umiddelbart. Løser dette enkelt med å prøve, hvis ikke er jo det bare å hekte på en enveis fra oslo - brussel eller muc - osl.
Finner ikke igjen vilkårene, men trodde det var maks 9 segmenter. Er det endret til 8? (evt husker jeg feil)
SAS har begynt med å si "er det en CT eller vanlig booking". nevner du CT så er det ingen trøst. CT må bookes og endres KUN i Tallinn
Trykker man "2" at de ikke kan spille inn samtalen for opplæring, så treffer du på noen sure. ingen bombe
Jeg har en ct booking SVG-SIN også en kjøpt booking fra SIN-KNO med silkair. SQ i København har sagt de kan slå sammen bookingene for at jeg skal slippe å sjekke inn bagasjen på nytt. Hvis jeg velger å slå de sammen, kan dette skape problemer for meg hvis jeg av en eller annen grunn må kansellere ct reisen?
Jeg gjorde en forandring på en CT reise på Sas tlf nå i helgen som de gjorde med et smil,men de belastet mitt Amex kort på nytt,og så skulle de retunere inn på kortet det jeg ble belastet første gangen,så da lurer jeg på hvor lang tid bruker Sas på og tilbake betale dette? Jeg ble trukket med engang og fikk bekreftele på mail med engang..
Hvorfor i alle dager skulle de gjøre dette? Er jo ikke akkurat i SAS sin interesse at agenten vet at samtalen ikke blir tatt opp.. Mulig jeg er overveldende positiv altså, men jeg ser bare ingen grunn til at noen selskap skal med vilje gjøre sine kunder sure. Spesielt ikke i en bransje med høyt press og tildels illojale kunder. At det er vanskelig å få godt kvalifiserte mennesker til å jobbe på førstelinjesupport er jo naturlig nok, og om kundene går ut fra at man er gretten når man tar telefonen så er det fort gjort å bli smittet av dette. De er jo tross alt mennesker.
Kanskje dumt spørsmål. CT varer i 1 år. Men kan man bestille en tur frem i tid (hvis man bestiller mens ct er gyldig) utover dette året? Altså hvis jeg har en ct som utgår i 2019. Kan jeg bestille en tur som utføres i 2020?
hehe, da skulle du hørt han jeg snakka med. Lite interessert i å hjelpe, og sukking, seriøst. Det var noe galt, og det var ikke med meg simon og var svensk..
Ja. men du kan ikke endre CT etter at den har gått ut. Så hvis du har CT som går ut 15 januar 2020, kan du bestille f.eks 14 januar 2020 og reise f.eks i juli 2020, men du kan altså ikke gjøre endringer etter 15 januar.
Kan uansett ikke se for meg at de på kundeservice vet om samtalen blir tatt opp eller ikke, enda mindre at de skulle brydd seg
Har CT, skal brukes på 1 pers til USA. Kan jeg kombinere SAS C på tur og star alliance C på retur. Hva blir poengprisen? Blir det delt? Regnes SAS C på tur som 50 000 poeng eller blir det regnet etter star alliance C pris?
Valgets kvaler! Holder på å lete opp mulige reiseruter til MBJ i desember og finner flere alternativer i C. Har nesten klart å finne hele turen i C, men mangler 10-20K på CT. Er det mulig å bestille opp turen og så benytte CT når den er på plass eller må det en endring til på billettene for at en kan benytte CT? Er foreløpig litt vanskelig å finne connections mellom ORD/EWR/YYZ og MBJ. Har følgende rutealternativer: Utreise SVG - CPH SK1875 09:50 - 11:00 Plus CPH - ORD SK943 15:40 - 18:10 Plus - satse på åpning i C ORD - MBJ UA1146 08:03 - 13:05 X eller SVG - CPH SK1871 06:00 - 07:10 Plus CPH - WAW LO464 10:30 - 12:00 I WAW - YYZ LO045 16:45 - 20:30 I YYZ - MBJ AC1804 09:50 - 14:00 I eller SVG - CPH SK1875 09:50 - 11:00 Plus CPH - YYZ AC883 12:15 - 14:55 X - satse på åpning i C YYZ - MBJ AC1804 09:50 - 14:00 I Returreise MBJ - YYZ AC1805 16:35 - 21:40 I YYZ - LHR AC858 23:55 - 11:50 X - satse på åpning i C LHR - SVG SK4628 19:50 - 22:40 Plus eller MBJ - PTY CM147 12:19 - 14:22 I PTY - FRA LH485 18:30 - 11:30 X - satse på åpning i C FRA - OSL LH862 13:00 - 15:00 X - satse på åpning i C OSL - SVG SK4035 15:55-16:50 Plus
Viss fruen ordner seg et AMEX ELITE, sparer opp til en CT men ikke har nok poeng, kan hun bruke av mine poeng/konto til å bestille en reise? (Hele reisen altså).
Har ikke satt meg veldig inn i det, men er det å slå sammen kontoene også får vi totalt like mange poeng som ligger på begge kontoene til sammen eller starter vi på null?
Med fare for å være kjip. Familiepooling bør du sette deg inn i. https://www.sasgroup.net/en/sas-eurobonus-lanserer-point-sharing-og-lifetime-gold/